Red Dog Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Jeg har tenkt å gå over til linux, og skal skjøre Apache Web server, men er avhengig (I værtfall forløpig) at jeg får FP2002 Server Extension til Apache, for jeg har en eksisterende hjemmeside som er laget i dette formatet, for jeg har ikke hatt tid til å lære PHP.. Er det noen som vet om dette eksisterer? og hvor jeg kan få tak i det? Evig taknemmelig.... Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Moduler til Apache med FrontPage Server Extensions finnes, men disse er ganske så fulle av sikkerhetshull, så jeg vil ikke anbefale og kjøre med de.. Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 25. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2002 Hvis jeg ikke kan få tak i en "modul" til Apache så må jeg kjøre W2K Server en stund til i såfall... har nemmelig et svært prosjekt oppgave og en stor "skole" side som jeg ikke gidd å gjøre om fra FP.. Please.. noen som kan hjelpe meg å finne en modul til Apache? helst uten altfor mange sikkerhetshull... _________________ Nothing is Fun before It gets Difficult! Edit: Skriveleifer... [ Denne Melding var redigert av: Red Dog på 2002-06-25 18:59 ] Lenke til kommentar
Booth Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 rtr.com har noe slikt, men er ikke sikker på hvor stablit/åpent dette er, men sjekk ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå