Gå til innhold

Sempron 3100+ eller Athlon 64 2800+


Anbefalte innlegg

Tja... Topic-en sier det meste, Sempron skal visst være mye mer klokkevennlig. Men den har jo halvert L2 Cache og ikke støtte for 64-bit. Jeg tror aldri jeg trenger 64-bit på denne, jeg kommer sannsynlig vis til å flytte når jeg begynner på videregående (går i 8. nå).

Uansett er den vel utdatert når Longhorn og programmer skrevet for 64-bit kommer..

---

 

Edit: Hadde ventet meg mye respons på denne, men jeg tror jeg har bestemt meg. Kjøper sannsynlig vis en Athlon 64 3000+ s754, koster under 150 kroner mer. Er denne klokkevennlig?

Får heller kutte ned på skjermkort, da jeg ikke spiller så mye, blir vel et Radeon 9250 med 128-bit minnebuss

Endret av Økonom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller noen andre forslag i prisklassen opp til 1150,-? AMD Athlon XP-M 2500+ (ser at noen får denne opp i frekvenser over 2.5 GHz)?

 

Er vel ingen veldig aktuelle fra intel akkurat i min prisklasse...?

 

Edit: mente XP-M 2400+

Endret av Økonom
Lenke til kommentar

Jepp, har lest det... Klokker veldig bra, men det gjør jo en XP-M 2400+ også. Den er jo en del billigere, da... Spesielt fordi da har jeg jo et socket A system, mye billigere til sammen, men dere synes kanskje jeg burde koste på et 754-system?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...