Økonom Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Tja... Topic-en sier det meste, Sempron skal visst være mye mer klokkevennlig. Men den har jo halvert L2 Cache og ikke støtte for 64-bit. Jeg tror aldri jeg trenger 64-bit på denne, jeg kommer sannsynlig vis til å flytte når jeg begynner på videregående (går i 8. nå). Uansett er den vel utdatert når Longhorn og programmer skrevet for 64-bit kommer.. --- Edit: Hadde ventet meg mye respons på denne, men jeg tror jeg har bestemt meg. Kjøper sannsynlig vis en Athlon 64 3000+ s754, koster under 150 kroner mer. Er denne klokkevennlig? Får heller kutte ned på skjermkort, da jeg ikke spiller så mye, blir vel et Radeon 9250 med 128-bit minnebuss Endret 7. mars 2005 av Økonom Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Eller noen andre forslag i prisklassen opp til 1150,-? AMD Athlon XP-M 2500+ (ser at noen får denne opp i frekvenser over 2.5 GHz)? Er vel ingen veldig aktuelle fra intel akkurat i min prisklasse...? Edit: mente XP-M 2400+ Endret 7. mars 2005 av Økonom Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/displ...on-3100-oc.html Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Jepp, har lest det... Klokker veldig bra, men det gjør jo en XP-M 2400+ også. Den er jo en del billigere, da... Spesielt fordi da har jeg jo et socket A system, mye billigere til sammen, men dere synes kanskje jeg burde koste på et 754-system? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Har du lest denne: http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/displ...ron-2600_9.html Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Takker, den hadde jeg ikke lest. Ser jo bra ut... Kanskje den. Må tenke litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå