RaW_DeNiM Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 fælt til syting om at gutten sitter på dataen i 8 timer pr dag.. er jo ingen ting.. jeg står opp klokken 10 og legger meg klokken 06.00... rett fra senga til pc.. sitter der noen timer -spise-tilbake til pcen- se big brother og kose med dama-tilbake til pcen... blir nok mer enn 8 timer pr dag. og værre skal det bli når jeg får nye linja mi..weeeeeeeeeeee 2mbit/2mbit weeee 112meter unna sentralen Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Noen har også noe som heter jobb/skole å ta seg til. Så er det jo fint å passe på at man ikke forfaller helt. Edit: leif Endret 7. mars 2005 av ^fmj 1 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Tenker bare på kompis med isdn, 7000 siste kvartal, har selv prestert 1000,- på to dager på hytta.. Modem er heftige saker 1 Lenke til kommentar
formann Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Tenker bare på kompis med isdn, 7000 siste kvartal, har selv prestert 1000,- på to dager på hytta.. Modem er heftige saker 20.8kr/time ?? Var vel ikke internet du ringte opp da? Dailer-pr0n? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Frisurf. Abnorme takster. Mulig det var tre dager dog, er vel et år siden, og jeg husker ikke hva jeg åt til middag i går 1 Lenke til kommentar
notalive Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Ifølge nerdVANNAs utregning her på skolen, sitter jeg online 16 timer i døgnet gjennomsnittlig... men det kan da ikke stemme... håper jeg!!! Slik jeg ser det nå tror jeg jeg skal kutte internett helt ut for å heller få penger for å arbeide litt, jeg må kutte ned litt på Internettbruken. () Men Internettlivet er jo gøy Internett = dop, man blir avhengig. Endret 7. mars 2005 av notalive Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Internett = dop, man blir avhengig. Endret 7. mars 2005 av Mr.Garibaldi Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hjemme er vi akkurat litt for langt unna sentralen for adsl gjennom vår lokale bredbåndhelt Tussa.no, men dersom linjene er bra og sånn kunne det hende det skulle funke mente den kanskje ikke helt nøytrale salgspersonen. Kan hende du er heldig at du får det til å funke. og for alle de som klager over tilbudene som er i Norge... skulle tatt dere en tur hit til Irland... er som Norge 3 år siden... "Superfast Eircom broadband" 512/128 med 8 Giga trafikk i mnd... til en alt for høy månedspris og i tillegg veit de ikke at det går å ha adsl uten telefonlinje... Hadde de vært slik i norge hadde de ikke hatt kunder. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg sjekka på telenor.no om de kan levere bredbånd, det står at jeg kan få levert bredbånd, men stemmer det??? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg sjekka på telenor.no om de kan levere bredbånd, det står at jeg kan få levert bredbånd, men stemmer det??? Og hvordan skal vi kunne vite det? Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det skal ikke så mye til for å få ei internettregning på 6000kr. 5-6 timer daglig, og det skal jeg vedde på er snittet for MANGE av dette forumets brukere. Jeg hadde da ofte et snitt på over 3 (kanskje 4) timer daglig mener jeg å huske; vi betalte vel aldri stort mer enn 600 på en mnd... Sikkert fordi du hadde ADSL. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Beklager, det spørsmålet var _litt_ teit av meg å spørre... men jeg har dobbeltsjekka tre ganger men tror jeg skal ringe telenor først? Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Sjekk http://europeonline.com/ DSL via satelitt, men det har litt høy ping, men antar at det er mindre enn med modem. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg har sendt mail til de, det gjorde jeg for et par mnd. siden. De sa at jeg må ha modem til å sende ut, så det er ikke akktuelt Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Har dere UPC tv? Da kan dere sikkert få bredbånd Lenke til kommentar
Viper_Block_50 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Med fare for å ha oversett en tråd eller to, dette hørtes dyrt ut. Sjekket maskina du for spyware? Kan jo være noen dialere som har ringt opp noen numre innimellom og da blir det fort kroner ut av det.... Lenke til kommentar
TEE Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Beklager, det spørsmålet var _litt_ teit av meg å spørre... men jeg har dobbeltsjekka tre ganger men tror jeg skal ringe telenor først? Kapaksweb gir som regel greie svar. Lenke til kommentar
dreden Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Em... Du kan vel få satelitt bredbånd? www.canaldigital.no Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 hva blir det til? jo "lol" Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 kompis av meg bor 7000m unna sentralen han er koblet til... han har adsl.. ring til forskjellige ISP-er og hør med dem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå