Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp, pappa dreper meg pga Internett-regninga ...


Anbefalte innlegg

fælt til syting om at gutten sitter på dataen i 8 timer pr dag.. er jo ingen ting..

 

jeg står opp klokken 10 og legger meg klokken 06.00... rett fra senga til pc.. sitter der noen timer -spise-tilbake til pcen- se big brother og kose med dama-tilbake til pcen... blir nok mer enn 8 timer pr dag. og værre skal det bli når jeg får nye linja mi..weeeeeeeeeeee 2mbit/2mbit weeee 112meter unna sentralen :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ifølge nerdVANNAs utregning her på skolen, sitter jeg online 16 timer i døgnet gjennomsnittlig... men det kan da ikke stemme... håper jeg!!!

 

Slik jeg ser det nå tror jeg jeg skal kutte internett helt ut for å heller få penger for å arbeide litt, jeg må kutte ned litt på Internettbruken. (:cry:)

 

Men Internettlivet er jo gøy :dontgetit::roll::cry: Internett = dop, man blir avhengig.

Endret av notalive
Lenke til kommentar

Hjemme er vi akkurat litt for langt unna sentralen for adsl gjennom vår lokale bredbåndhelt Tussa.no, men dersom linjene er bra og sånn kunne det hende det skulle funke mente den kanskje ikke helt nøytrale salgspersonen.

 

Kan hende du er heldig at du får det til å funke.

 

og for alle de som klager over tilbudene som er i Norge...

 

skulle tatt dere en tur hit til Irland... er som Norge 3 år siden...

 

"Superfast Eircom broadband"

512/128 med 8 Giga trafikk i mnd... til en alt for høy månedspris og i tillegg veit de ikke at det går å ha adsl uten telefonlinje...

 

Hadde de vært slik i norge hadde de ikke hatt kunder.

Lenke til kommentar
Det skal ikke så mye til for å få ei internettregning på 6000kr. 5-6 timer daglig, og det skal jeg vedde på er snittet for MANGE av dette forumets brukere.

Jeg hadde da ofte et snitt på over 3 (kanskje 4) timer daglig mener jeg å huske; vi betalte vel aldri stort mer enn 600 på en mnd... :ermm:

Sikkert fordi du hadde ADSL. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...