Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp, pappa dreper meg pga Internett-regninga ...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror vel samtlige alternativer som finnes er foreslått minst 4 ganger hver i løpet av den tråden her.

 

Og den konklusjonen jeg kan se er at trådstarter er en lat og bortskjemt guttunge som ikke ønsker å ta ansvar, og som heller ikke har tilgang på noen realistiske alternativer.

Lenke til kommentar
Tror vel samtlige alternativer som finnes er foreslått minst 4 ganger hver i løpet av den tråden her.

 

Og den konklusjonen jeg kan se er at trådstarter er en lat og bortskjemt guttunge som ikke ønsker å ta ansvar, og som heller ikke har tilgang på noen realistiske alternativer.

Joda, det er en passende beskrivelse av meg.

Lenke til kommentar
jeg kan tenke meg moren min si reaksjon, hun hadde sansynligvis funnet frem en hammer eller noe annet som passer høvelig til å utøve destruktive ønsker, og sansynligvis væreket data'n...

Det er ikke vanskelig for meg å forestille meg hva fattern hadde gjort. Han hadde solgt maskinen og antageligvis alt annet jeg hadde av stasj for å dekke regninga. Og dersom du hadde vært min sønn i ten-årene (jeg gjetter basert på ordforåd og generell mangel på skriveleif) så ville jeg gjort nøyaktig det samme. Det hadde vært på høy tid med en lærepenge. Er du klar over at du har nettop brukt en månedslønn for en ufaglært person på internett?! Jeg har ingen sympati for deg, det virker ikke som om du kommer til å lære leksa nå allikevel og foreldrene dine har tydeligvis tenkt til å la det hele skli så. Foreldrene dine gjør deg en bjørnetjeneste. La det koste, far betaler! :ermm::nei:

ehm..

nå er det ikke jeg som får skyhøye regninger, og jeg vil så absolutt ikke mene at jeg er bortsjemt, er kanskje litt (jeg får jo klær og mat), men hvem er ikke det, jeg kan bla.a. nevne at jeg selv må betale sertfiketet når det kommer så langt, og de aller fleste får dette betalt av foreldre...

 

dataen jeg sitter med består for det meste av deler jeg har fått av venner, hadde jeg ikke gjort det, så hadde det vært P3 800MHz... (har den fortsatt)

 

og skrivefeilene er fordi jeg ofte skal skrive så alt for fort, og så glemmer jeg å lese igjennom etterpå for å sjekke, men hva om jeg hadde hatt dysleksi?

 

jeg synes du er litt vel aggresiv her nå... :no:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

litt sånn off topic.

 

jeg vet ikke hvordan det er der du bor. men det er ikke sånn at de fleste får betalt lappen av foreldrene her jeg bor i hvertfall.

 

mange får det ja. men ikke de fleste. jeg vil tille ca 50\50.

 

jeg måtte betale selv...

 

 

musa

 

(forresten, jeg HATER bedriftsøkonomi som jeg har jobbet med i hele dag)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...