Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp, pappa dreper meg pga Internett-regninga ...


Anbefalte innlegg

Ja, emnet sier vel det meste, jeg trenger hjelp, internettregninga kom nå... den var på 6000 inkludert 1000 kroner i rabatt. Pappa er ikke gla i meg i dag :cry:

 

Vi må gjøre noe drastisk, noen som har forslag? Vil ikke kutte ned på antall timer på nettet da ... :ermm:

 

Må vel bytte abonnement eller noe.

 

EDIT: Har vel tele2 eller telenor i dag.

 

EDIT2: Var en stygg smily i tittelen jeg ikke likte der, fant ut hvordan den kunne fjernes

Endret av notalive
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, emnet sier vel det meste, jeg trenger hjelp, internettregninga kom nå... den var på 6000 inkludert 1000 kroner i rabatt. Pappa er ikke gla i meg i dag :cry:

 

Vi må gjøre noe drastisk, noen som har forslag? Vil ikke kutte ned på antall timer på nettet da... :ermm:

 

Må vel bytte abonnement eller noe.

 

EDIT: Har vel tele2 eller telenor i dag.

Vel, det drastiske du burde gjøre er vel følgende: Skaff deg ADSL. :thumbup:

(Og det run sier er nok bare en spøk ;) )

Lenke til kommentar

haha, før jeg var føtt fikk mamma og pappa regning på 10 000 kr, det var i MODEM tider! Da ikke ineternett var sånn det er i dag, alt var databaser som folk koblet seg opp mot :p Skal si at broderen fikk kjeft da! Og 10 000 kr den gangen (for 10 år siden eller noe) var UTROLIG mye!

 

Så han lagde sinn egen database, så folk måtte betale for å ringe opp til hans database, og han slapp å betale noe. MEN, hver gang mamam tok telefonen hørte hun bare en masse rare lyder :D

 

Men uansett, du burde bytte abenomang, eller prøve å skaffe deg ADSL..

Lenke til kommentar
ADSL er tingen ja... men sentralen ligger 6500 meter unna huset vårt, noe som er for langt, vil tro jeg sitter på nettet rundt 8 timer pr dag? +-

 

 

 

Sjekk ut Online150 eller Tiscali sitt opplegg, det finnes visstnok også en 24/7 for ISDN for ca 1200,- i mnd, link ble postet her for ca 14d siden.

Lenke til kommentar

Hvis han hadde hatt muligheten hadde han helt sikkert skaffa seg ADSL for mange år sia.. Jeg har samme problemet, men har gått over til Telenor 150. Da får jeg 150 timer i måneden (5 timer pr dag) for 500 kr, og hvis jeg går over grensen er det _MYE_ billigere enn det vanlige abbonementet man får fra Telenor.

 

Hvor langt skrekker SDSL seg? Bor 20 km fra en sentral, og ADSL skal ikke komme før Telenor kan tjene noen på det, dvs. aldri..

Lenke til kommentar

Hehe, ikke dumt Beenie, men om jeg skaffer meg jobb så kan jeg ikke bruke så mye tid forran pcn, da har jeg heller ikke behov for penger(selv om penger ville vært kjekt å ha) tror bytting av abonnement er alternativet, men vet ikke hvilket ,har sett på tiscali ja, de har et abonnement som kanskje kan være et alternativ

Lenke til kommentar
Hvis han hadde hatt muligheten hadde han helt sikkert skaffa seg ADSL for mange år sia.. Jeg har samme problemet, men har gått over til Telenor 150. Da får jeg 150 timer i måneden (5 timer pr dag) for 500 kr, og hvis jeg går over grensen er det _MYE_ billigere enn det vanlige abbonementet man får fra Telenor.

 

Hvor langt skrekker SDSL seg? Bor 20 km fra en sentral, og ADSL skal ikke komme før Telenor kan tjene noen på det, dvs. aldri..

Hvor mye sitter du på netttet? Hvor mye betaler du på hvor lang tid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...