slettet Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 hehe. Tilstanden på tøtta på bildet forteller alt... *host*nypult*hark* Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Fikk min idag jeg:) de hadde gjort en feil med første sending så jeg fikk den send med sånn som skulle ta fra 3-12 dager den gikk helt fint gjennom tollen og havna i postkassa mi idag sto glass-sample på boxen Link til produktet Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Lykke til da Corwin. Håper du satte pris på den. Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 I will.... eller muligens ikke jeg da... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Husk å vær forsiktig da. Spesielt hvis det er hennes første Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Sletta eit par poster som gjekk på litt for detaljerte ting som ikkje alle forumbrukarane har godt ac Kall meg konservativ men litt kan me som er over lavalderen for sex holde for oss sjølv . Enn så lenge. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Mindreårig advarsel: Litt off topic, men ang fortolling av varer kjøpt i utlandet. Har en kompis som bor ett godt stykke unna meg, så treffer ham alt for sjeldent. Men han bestillte seg ett kyskhetsbelte, joda det er ikke kødd. Skikkelig stål greier som er skreddersydd. Pakken var åpnet og sjekket på tollen og på tolldeklarasjonene så stod det at varen var tollet som stålvare. Han hadde fått ett par rare blikk når han var å hentet det. hehe [Edit] Tyrkleif var ute på ferde. Endret 4. mai 2005 av Zimon Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 *overvåke denne* *lurer selv* præææhæhæææ måtte bare... Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Leste på en side her om en vibrator man kunne koble på USB- porten. Ser for meg følgende kveldsstund- han surfer på nettet på den bærbare, og hun "løser opp ømme muskler".. Jo, enkelte ting klarer man seg uten.. snakk for deg selv... kjøpte en sånn i Kuala Lumpur forrige uke FOR Å LØSE OPP ØMME NAKKEMUSKLER.... funka bra på hotellrommet (hmm denne posten låter bare mer og mer suspekt.... men uansett:) Tror du ikke kofferten var totalskadd i Amsterdam på vei hjem? En dame ringte fra KLM og var så lei seg.... Tilfeldig? Neppe! hun koser seg nok nå ja... Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Hei Alle sammen. For dere som lurer var det helt trygt å benytte denne webshoppen. Dog påpekes det at "produktene" ikke svarte til forventningene. Anbefaler ikke disse med mindre du er svært erfaren (det vil si jenta) pga ruglete glass. Men her kommer da spørsmålet. Jeg har funnet en ny webshop og lurer på om jeg trygt kan handle fra denne. http://www.bodybouncer.com/ Noen som vet om dette produktet finnes i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå