Gå til innhold

Handle på utenlansk xxx webshop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje litt tungvidt for å bestille en glass-stav :-) Da er det mindre jobb å stikke på Hadeland Glassverk og få lov til å blåse ditt egen glass =) Også bare lager du en stav istedet =)

Nja.

Iallefall G-glass sine produkt er herda for å tåla store temperatursvingingar, samt det skal tåle ganske mykje før det får overflateskade, som nok er ein fordel mtp. bruksområde...

Det er _ikkje_ godt med kutt og andre sårskader nedentil... :ermm:

viranth:

1) Helt glatt overflate; gjer det enkelt å reingjere.

2) Kan puttes i microen (eller varmt vatn) for å auke temperature, eller puttes i fryseren for å senke temperature. :D

3) Den er blank og gjennomsiktig.. Du får eit litt *kremt* forvrent syns på "ting".. :blush:

4) Den er av glass.

Lenke til kommentar
nmedaas:

Glass gir dessuten damene en helt utrolig nytelse.

On topic:

Hvordan kan jeg finne ut om denne webshoppen er sikker eller ikke?

Hysj da.

No må du ikkje setje skremme dei små, søte, forumkiddza som knapt har fått hår på... hår i ansiktet.. :D

ontopic:

Bestill, betal, vent og sjå. Kanskje får du noko, kanskje ikkje. Får du noko så er alt greit, viss ikkje så får du legge dei til i webshopguiden, og legge inn ein negativ erfaring. :p

Lenke til kommentar
Det er mange som sier "glasstav" her. Hva om folk begynner å kalle en spade for en spade. Alle skjønner jo hva dette handler om uansett :!: .

Det heter jo glasstav.. derfor vi kaller det... kaller man det dildo så tror man ofte det er av plast eller latex eller hva enn de vanlige er lagd av..

er jo snakk om nettopp glass-stav.. vi kaller en spade for en spade :p

Lenke til kommentar

Har da vært i kontakt med FLIRT.

Disse mener det vil koste meg 3-5000 kroner for den modellen jeg ønsker meg. Den samme modellen koster under 700 inklusiv frakt fra www.g-glass.com

Denne webshoppen virker mer interessant enn noen gang. Men hvordan kan jeg vite at de ikke missbruker informasjonen og overtrekker visakortet mitt?

Har jeg noen sikkerhet?

Hvordan holdning har Visa Norge til dette?

Vær så snill å hjelp meg. Dere trenger ikke håne meg fordi jeg og min kone skal kose oss litt privat. Trodde faktisk jeg skulle få litt bedre hjelp av dere datakyndige....

Lenke til kommentar

Okey uten å ha noen som helst erfaring på å kjøpe denne typen varer så er det noen ting jeg bruker å skjekke for å være på den sikre siden anngående kort transaskjoner over nett norske som utenlandske.

Først av alt: skjek at du er på en sikker server, det gjør du med å se på adressefeltet starter adressen med https:// (legg merke til at det er en s der). Så er serveren sikker, dette må gjøres på den siden du taster inn kort innformasjon er den som gjelder ikke de andre.

Se på sidens design, ser siden userjøs ut er den sannsynligvis det, men trenger ikke å stemme motsatt (at en side som ser serjøs ut er det).

Se etter verisign symbolet og/eller cetified by visa.

Det er det du kan gjøre, har hørt en plass også at visa norge alltid tilbakebetaler om man blir svindlet via nett.

lykke til

Lenke til kommentar

Om dere ser på about-us siden, så står det at de overfører via secure-server, og er godkjent av verisign. Tror det er meget tvilsomt at de skulle være useriøse.

EDIT: De har et sikkerhetssertifikat som var gyldig i 1 år, men gikk ut litt før jul i fjor. Allikevel ikke noe å rope varsku for det.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Bestill, betal, vent og sjå. Kanskje får du noko, kanskje ikkje. Får du noko så er alt greit, viss ikkje så får du legge dei til i webshopguiden, og legge inn ein negativ erfaring. 

Typisk dårlig råd. Da risikerer man at noen stikker av med sin VISA info, og bestiller feks. 1000 slike dildoer.

Hvis du er nervøs får å bruke VISA kortet i utenlandske webshopper kan du jo bare ordne en ny konto i banken, få ett VISA kort på dette og så overføre pengene for varen du bestiller + ett par hundre kroner. Når du gjør det på denne måten slipper du værtfall at noen "lopper" kontoen din, og risikoen er ikke større enn det varen koster. (Er greit med litt ekstra penger på denne kontoen ettersom valutautregninger osv ikke alltid er helt likt).

Dette er måten jeg gjør det på når jeg handler på steder som jeg ikke er 100% sikker på. Har en egen konto i skandiabanken kun for dette formålet. (Ikke "staver")

Da overfører jeg det antall kroner varen kan tenkes koste og er dermed sikret at ingen stjeler fra meg.

Det enkleste måten er rett og slett å spørre om de kan bruke paypal. Da overfører du pengene til et stort amerikansk selskap (ebay) og så sender de pengene videre, relativt risikofritt. De fleste utenlandske butikker godtar dette.

Dette er en annen god måte å gjøre det på.

Sist men ikke minst har folk her glemt det viktigste i trådstarters innlegg: VeriSign. VeriSign

VeriSign er et stort anerkjent amerikansk firma. Jeg ser ingen problemer med å betale igjennom dem. (Til trådstarter: Hvis du velger å betale med VISA vil alle dine opplysninger gå igjennom VeriSign. På den måten vil ingen sensitiv informasjon nå noen uvedkommene.)

Lykke til. Beklager på vegne av forumet alle de mindre seriøse svarene.

Mvh.: Din Drittsekk

Lenke til kommentar
Bestill, betal, vent og sjå. Kanskje får du noko, kanskje ikkje. Får du noko så er alt greit, viss ikkje så får du legge dei til i webshopguiden, og legge inn ein negativ erfaring. :p

Hmm :hmm: hadde kanskje vært fint med slike webshopper i guiden også ja, men det blir kanskje litt for kontroversielt.

Uansett lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...