Ni kon Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 *imponert over dildo kunnskapet til forumbrukerne* *jogge ned på flirt og beate i løpet av uken* Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Duger det ikke å sende en mail til Hadeland Glassverk(eller lignende) og be de lage en custom made glass-stav ? ..burde vel være billigere det. Edit: HAdeland, ikke HEdeland.. Endret 7. mars 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Sprø post Bra man kom frem til noe som ser ut som en løsning, i allefall Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 hvis du får butikken til å merke det som leketøy/toy (noe det ér ), så er det toll-fritt Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Off-topic En av de sprøeste topic jeg noen gang har lest her på forumet. Er i tilleg imponert over all den kunnskapen nmedaas har. *Må følge med* Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Ikke alle som får slik respons på første post i forumet, kan det være "produktet" som fenger :!: PS: Velkommen til forumet . Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hva med dette? http://www.sexlyst.no/storefront.php?page=search&l=1&q=glass Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Få butikken til å sende som gave, da er alle problemer løst. Sender butikken som gave så bryter de internasjonale tollbestemmelser. Er ikke toll på glassstaver nei . Men 25% moms, det er det uansett, untatt når verdien på varen er under 200,-. Lenke til kommentar
godal Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det enkleste måten er rett og slett å spørre om de kan bruke paypal. Da overfører du pengene til et stort amerikansk selskap (ebay) og så sender de pengene videre, relativt risikofritt. De fleste utenlandske butikker godtar dette. Lenke til kommentar
tozer Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Må si jeg beundrer trådstarterens mot til å starte denne tråden... Uansett, lykke til med alle fremtidlige staver! Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Dette var en sjelden tråd ja - a one of a kind? Uansett vil jeg tro at de fleste butikker innen dette har muligheter og ikke minst vilje til å "spesialbestille" produkter etter kundens ønsker. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hva med dette? http://www.sexlyst.no/storefront.php?page=search&l=1&q=glass Det er mange forskjellige glasstaver å finne her i ulike erotiske butikker. Kjøpte en til min elskerinne her om dagen på Kondomeriet i glass. Glass bare ruler på dette området. Dog har ikke jeg i likhet med trådstarter sett noen glasstaver med et unik design slik g-glass her viser Skal komme med tilbakemelding jeg når jeg har vært på flirt og Beate Lenke til kommentar
pcfaen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 trooooor dette er litt feil sted å spørre om Dette er vel HARDWARE så det holder dette da!!!! Lenke til kommentar
slettet Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Kjøpte en til min elskerinne her om dagen på Kondomeriet i glass. Glass bare ruler på dette området. Mhm.. Berre pass på så du ikkje knekker tenner i kampens hete.. Eg kjem nettopp frå tannlegen.... Glass er hardt! (.. og for dem som ikkje tok den: det var ein spøk...) Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hvis du er nervøs får å bruke VISA kortet i utenlandske webshopper kan du jo bare ordne en ny konto i banken, få ett VISA kort på dette og så overføre pengene for varen du bestiller + ett par hundre kroner. Når du gjør det på denne måten slipper du værtfall at noen "lopper" kontoen din, og risikoen er ikke større enn det varen koster. (Er greit med litt ekstra penger på denne kontoen ettersom valutautregninger osv ikke alltid er helt likt). Det blir også mva på varer du bestiller som koster over 200kr. Dvs, den blir 25% dyrere. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Har sendt mail til flirt for å høre med disse om de fører slike "produkter". Syns nemmelig det er skikkelig flaut å spørre direkte over disk på slike saker. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Har sendt mail til flirt for å høre med disse om de fører slike "produkter". Syns nemmelig det er skikkelig flaut å spørre direkte over disk på slike saker. Men å skrike det ut på et offentlig forum hvor sannsynligvis flere folk en hun ene dama i disken får vite det er mindre flaut? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 He he, japp. Her ser du nemmelig ikke at jeg sitter å rødmer Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hvis du er nervøs får å bruke VISA kortet i utenlandske webshopper kan du jo bare ordne en ny konto i banken, få ett VISA kort på dette og så overføre pengene for varen du bestiller + ett par hundre kroner. Når du gjør det på denne måten slipper du værtfall at noen "lopper" kontoen din, og risikoen er ikke større enn det varen koster. (Er greit med litt ekstra penger på denne kontoen ettersom valutautregninger osv ikke alltid er helt likt).Det blir også mva på varer du bestiller som koster over 200kr. Dvs, den blir 25% dyrere. Kanskje litt tungvidt for å bestille en glass-stav :-) Da er det mindre jobb å stikke på Hadeland Glassverk og få lov til å blåse ditt egen glass =) Også bare lager du en stav istedet =) Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg er fortsatt litt intresert i å høre om hvordan man kan være sikre på utenlandske sider jeg.. angående visa betaling.. finnes det et sted man kan sjekke om de er "safe". Det var vel det egentlig trådstarter ville vite. Men utrolig hvor mange som satte godviljen til for å løse dette =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå