Supernaut_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Red Harvest Støtter den. Støttes. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 BigBang, Gluecifer, Extol og Thomas Dybdahl. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 gartnerlosjen hurra torpedo raga de lillos turboneger pussycats jokke september when brakkebandet sondre lerche (hvis det er lov å nevne artist) gluecifer surferosa black debath Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg tror ikke noen ting slår De Lillos. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Tror det må være DeLillos. Jeg kjenner til og med bassisten. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg kjenner til og med bassisten. Heldiggris Lenke til kommentar
Con Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hørte mye på MODS tidligere... De var jo helt ok. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Udiskutabelt Jokke Men også: raga dumdum cc cowboys delillos Men dere som snakker om norsk musikk og ikke har nevnt noe særlig jokke, da er det bare en ting å gjøre! Edit: hørt=nevnt Endret 9. mars 2005 av Bogan Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Men dere som snakker om norsk musikk og ikke har hørt noe særlig jokke, da er det bare en ting å gjøre! jeg nevnte jokke, men det er en del tenåringer her på forumet, som dessverre ikke har hørt no særlig av han. men ser at jeg glemte cc cowboys, takk for påminnelsen, var jo stor fan av dem på tidlig nittitall! Dog den siste skiva var meget skuffende (Lyst) Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 JA så du og noen andre nevnte det... Men blir litt skremt da nye band blit nevnt som store norske band da de blir glemt om noen år Mulig jeg er litt trangsynt men når en snakker om musikk gjennom tidene er det ingen vits å velge band som har kommet etter 2000 osv. for det er ikke gjennom tidene men i en tid og man glemmer fort døgnfluer.. Men uansett Jokke er obligatorisk for norsk musikk elskere. Som du sa, er mange unge som ikke har hørt det.. Det er jeg enig i er en årsak, det er jo ikke musikken som spilles på diskotek.... Og takk gud for det! Som en kommentar til overnevnte må jeg si at jeg om dagen har det vondt da jeg i dama til en kammerat satt på en cd i bilen og det som kom ut av høytalerene var cc cowboys - vill vakker og våt... Totalt ødelagt i en techno/trance verson. Jeg begynnte å svette og ble ordentlig lei meg og kvalm... Fant så ut at det er gitt ut en hel cd med norske godlåter i trance verson... At noen kan stjele og gjøre noe så dårlig og håpløst(tar jo en halvtime å lage det) Gjør meg vondt.... Oppfordrer alle til å boikote denne cden da det gjør veldig vondt at musikk respekteres så lite blandt enkelte Lenke til kommentar
MuD Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 eg syntes TurboNeger er det beste norske bandet som har vore!!! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 eg syntes TurboNeger er det beste norske bandet som har vore!!! Tekstene er jo... vel, mildt sagt idiotiske. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ikke noe vondt om turboneger... Men de er blitt for komerse... Om noen år er de hos de fleste glemt.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg kjenner til og med bassisten. Heldiggris Jupp, jupp, jupp! :!: Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 turboneger kommer med ny skive snart etter det ryktene skulle tilsi. Scandinavian Leather er den første i en triologi.. Om noen år er de hos de fleste glemt.. det tviler jeg på, siden de har klart å få oppdrevet en slags kult-status i både Tyskland og USA, samt Norge Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) turboneger kommer med ny skive snart etter det ryktene skulle tilsi. Scandinavian Leather er den første i en triologi.. Om noen år er de hos de fleste glemt.. det tviler jeg på, siden de har klart å få oppdrevet en slags kult-status i både Tyskland og USA, samt Norge Nei sa ikke at de var det... Men når vi snakker gjennom tidene kan vi ikke snakke om fremtid om du skjønner? Et dårlig eksempel si Span de er relativt nye sikkert mange fans, men har de disse fansene om 10 år? det er umulig å si da de er relativt nye... Sånn jeg tolket topic snakker vi vel om band som er tidløse og som vi vil ike uavhengig av tid/mote... Men for all del musikk skal men like selv. Ikke like det andre liker. Det er det mest patetiske jeg vet om! Endret 9. mars 2005 av Bogan Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Ingen andre som har lagt merke til Ricochets? Ser at de så og si aldri blir nevnt på forumet her... Vel, vel. Ingenting er bedre enn å få ha et av Norges beste band helt for seg selv. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 eg syntes TurboNeger er det beste norske bandet som har vore!!! Tekstene er jo... vel, mildt sagt idiotiske. hehe.. ja dei er litt spesielle men dei er ganske bra fordi. også har vokalisten litt rar stemme Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ingen andre som har lagt merke til Ricochets? Ser at de så og si aldri blir nevnt på forumet her... Vel, vel. Ingenting er bedre enn å få ha et av Norges beste band helt for seg selv. Flotters vokalist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå