834HF42F242 Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Jo, men jeg glemte dem. Godt de fant tilbake til hverandre forresten. En jeg har jobbet en del sammen med i Sauda er forresten søskenbarnet til han ene (Ljung) i Seigmen... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Disse synes er de beste fra Norge: Dimmu Borgir Emperor Immortal Ram-Zet The Kovenant Satyricon Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Rune Rudberg og Mayhem. Edit: Legger sikkert til etter kvart. Snart leggetid nuh.. Endret 6. mars 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Vakker kombinasjon. Rune Rudberg er helten min Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Rune Rudberg er helten min Min og. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Dimmu Borgir Kaizers DumDum Boys Espen Lind () Ralph Myers.. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Aha er jo store, men er det de som har solgt mest av norske artister? Eller er det noen andre, har hørt at Emperror har solgt flere millioner. Stemmer det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (tilfeldig rekkefølge) DumDum Boys Kaizers Orchestra Gåte Postgirobygget deLillos Vamp The Pussycats Raga Rockers Tindrum TNT Stage Dolls (type gammel, "Soldiers Gun"<3) The Kids Dollie A-ha Mods Tristania Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Emperor! Hvor hadde metalsjangeren vært idag uten Emperor? Tja.... Emperor formet det hele. Emperor, Immortal og Darkthrone! Det er vel de største... Emperor kan ikke sies å ha formet det hele, men de har hatt mye å si. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 KaYcH: Signaturen din er genial. Begge linjene:) Lenke til kommentar
sixx Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Pagans Mind må være det beste, de synger visstnok ikek på norsk da. Hvis de skal synge på norsk tror jeg at dimmu borgirs norske sanger gjør de til landets beste band Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 jokke og valentinerne og turbonegro! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Tja. Litt vanskelig det her. Dum Dum Boys og Motorpsycho er de som plasker lettest inn på lista mi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå