834HF42F242 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Jeg setter tre norske band inn i denne kategorien, nemlig Titanic (Som skuffende nok ikke ble nevt i NRKs "Norsk Rocks Historie"), Kaizers Orchestra og Ricochets. Edit: En artist skal også inn i denne listen, nemlig Andrej Nebb! Endret 6. mars 2005 av anth Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Vanskelig valg, men Ruphus bør nevnes som også Prudence, Dolli DeLuxe, Eberson..blow out og Motorpsycho. Når det gjelder Aunt Mary så har de gitt ut et veldig bra album: Loaded, men de er nok litt overvurderte (samme med Popol Vuh/Ace) Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Sirenia rager øverst!!! ellers foreslår jeg: Immortal Dimmu Borgir Emperor Satyricon Burzum Borknagar Arcturus +++ Endret 6. mars 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Motorpsycho Raga J.Garbarek (spiller jo med så mange sammensettinger at det må godtas som gruppe?) Krøyt Dadafon White Willow Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Terje Rypdal må forresten nevnes som en av de store artister.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Tja, skal glatt inrømme at av norsk musikk så hører bare på ny(metal) musikk. Men det er en av disse bandene som etter mitt syn skiller seg svært positivt ut: Extol Endret 6. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ole Ivars... neida... hmm.......Fra norge...likte A-HA VELDIG godt før, syns de er bra ennå, så likte jeg Morten Abel ... men sannelig om det er en "vinner"! Så er det mange som har laga en eller to bra sanger da, f.eks. prima vera :!: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Seigmen Motorpsycho Cloroform Madrugada Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hørte VELDIG mye på Cloroform - hey you let's kiss albumet. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hmm, sånn i farta tenker jeg BigBang Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Emperor! Hvor hadde metalsjangeren vært idag uten Emperor? Tja.... Emperor formet det hele. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 1.Old Mans Child 2.Lumsk 3.Dimmu Borgir Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Beste vet jeg ikke, men Norges mest glemte band er Thule. Her er en låt fra den nye skiva, blir vel utgitt engang i år. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Turbonegro Gluecifer Raga Rockers BigBang Seigmen Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg setter tre norske band inn i denne kategorien, nemlig Titanic (Som skuffende nok ikke ble nevt i NRKs "Norsk Rocks Historie"), Kaizers Orchestra og Ricochets. Edit: En artist skal også inn i denne listen, nemlig Andrej Nebb! Ang. Titanic, jeg var sammen med Janne som spilte i Titanic i frankrike i 14 dager i sommer. Han er nær venn med noen familievenner som vi bodde sammen med. Jeg kan si dere at Janne fortsatt spiller som en gud og at dere burde se en konsert han hadde bak muren i Moskva på 60-tallet. Den er helt fantastisk. Det beste Norske bandet gjennom tidene er Turboneger! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg setter tre norske band inn i denne kategorien, nemlig Titanic (Som skuffende nok ikke ble nevt i NRKs "Norsk Rocks Historie"), Kaizers Orchestra og Ricochets. Edit: En artist skal også inn i denne listen, nemlig Andrej Nebb! Ikke seigmen kar du? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Immortal, Jokke & Valentinerne, Turbonegro og DumDum Boys er de som faller meg inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå