Gå til innhold

Norges beste band gjennom tidene

Anbefalte innlegg

Jeg setter tre norske band inn i denne kategorien, nemlig Titanic (Som skuffende nok ikke ble nevt i NRKs "Norsk Rocks Historie"), Kaizers Orchestra og Ricochets.

Edit: En artist skal også inn i denne listen, nemlig Andrej Nebb!

Endret av anth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig valg, men Ruphus bør nevnes som også Prudence, Dolli DeLuxe, Eberson..blow out og Motorpsycho. Når det gjelder Aunt Mary så har de gitt ut et veldig bra album: Loaded, men de er nok litt overvurderte (samme med Popol Vuh/Ace)

Lenke til kommentar

Tja, skal glatt inrømme at av norsk musikk så hører bare på ny(metal) musikk. Men det er en av disse bandene som etter mitt syn skiller seg svært positivt ut:

Extol

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Jeg setter tre norske band inn i denne kategorien, nemlig Titanic (Som skuffende nok ikke ble nevt i NRKs "Norsk Rocks Historie"), Kaizers Orchestra og Ricochets.

Ang. Titanic, jeg var sammen med Janne som spilte i Titanic i frankrike i 14 dager i sommer. Han er nær venn med noen familievenner som vi bodde sammen med. Jeg kan si dere at Janne fortsatt spiller som en gud og at dere burde se en konsert han hadde bak muren i Moskva på 60-tallet. Den er helt fantastisk.

Det beste Norske bandet gjennom tidene er Turboneger!

Lenke til kommentar

Ikke seigmen kar du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...