Nvidia_boy Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 meg og en annen har en råtten pc stående, men vi tenkte på å lage en enormt stygg casemod av den..eller det skal være vel gjennomført, men forbanna styggt. Er det noen som har tips eller forslag? håper på å få lagt ut bilder så snart vi har begynnt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Oioi.. Hvem skal kose seg med å ha det kabinettet da? Hmm, har aldri tenkt på hva som gjør en PC stygg på denna måten, så jeg har egentlig ingen forslag.. Men morsomt prosjekt! Lenke til kommentar
Nvidia_boy Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 vi tenkte faktisk på å ta ut selve "chassiset" og deretter finne på noe helt jævli...hehe :!: Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Lag masse riper i det, så teiper dere alt sammen med brun pakketeip og tilslutt bruker du en sprit-tusj å køler det ned. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Gå opp på taket og kast kabinettet ned på bakken Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 plexi vinduer og leds/katoder i alle regnbuens farger.. pleier å bli en slager... du kunne jo kanskje laget hele kabinettet i plexi Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Har det: vindu, uv-reaktive kabler, lys i vifter og hele pakka sånn som alle andre gjør Da blir det stygt, da! Endret 6. mars 2005 av baronKanon Lenke til kommentar
Nvidia_boy Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 kasta faktisk et kabbinett fra terassen og ned i asfalten, d var litt av et brak Lenke til kommentar
Innos Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Kast det ned fra en høy plass, men gjør det en plass der bakkene r hard, og selfølgelig der ikke folk kommer gående forbi. Dette gjør du helt til du blir lei, etterpå skjærer du hull i det med kniv, helst en du ikke trenger, stikk hull til det blir et stort misforma hull. Ta et knust og ripete plexi, som bare er stort nok til å henge en plass, og la det vippe fram og tilbake, ta ei sånn bordvifte og teip til for kjøling, og teip alle delene sammen emd brun teip. Og vip, verdens styggeste casemod, billig også! Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Her kan du få litt inspirasjon. Personlig er jeg fan av "elgen" Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ta motorsag eller vinkelsliper og lag noen fine utskjæringer. Slegge er og et fint verktøy Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Her kan du få litt inspirasjon.Personlig er jeg fan av "elgen" Elgen er jo drit rå :!: Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Lag masse riper i det, så teiper dere alt sammen med brun pakketeip og tilslutt bruker du en sprit-tusj å køler det ned. Var det et hint mot kabinettet mitt på OsloLAN? Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 kan du å lage sprengstoff? veldig nyttig ting å kunne men som sagt har vi jo slegge eller øks eller Auto hagle. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Var det et hint mot kabinettet mitt på OsloLAN? Må innrømme at det var en viktig inspirasjonskilde ja Endret 7. mars 2005 av CaZiO Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hva med å lage et hjemmesnekra kabinett? Gjør ikke noe om du ikke greier å holde stikksagen rett eller bøyer et par spikere! Lenke til kommentar
Wice Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 ja, eller snekkrer videre på "chassiset" med tre? skru å borr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå