DargarWhiteFang Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei! Når jeg legger baud-rate til 128000 eller 256000 i MSComm Settings, så får jeg kompileringsfeil?! -Dette til tross for at begge disse settings står med i lista for gyldige baud-rates? -Er det noen som orker å teste dette? -Feil-meldinga kommer når men prøver å kjøre MSComm.portopen = true, så dere trenger ingenting tilkoblet serieporten. Jeg har fått samme feil på 2 av 2 maskiner, men det -kan- jo være at serieporten på mine 2 maskiner ikke støtter disse settingene?? Takksom om noen kan gi noen ord om dette, så jeg kan få ett bilde av om dette er et problem "hos meg" eller om MSComm helt enkelt ikke støtter disse data-ratene. (PS: VB 6) Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 anyone? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Nei, jeg får samme feilmelding her. Kan hende ligger feilen i at baud-rate ikke er i samsvar med de andre paramenterene i Setting? Men jeg har aldri brukt MSComm før, slik at dette blir bare ren gjetting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå