Håvard Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 link Lurer på om jeg skal ha det... syns det var stilig... Lenke til kommentar
Dupper Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg lurer på det samme jeg, et fint svart kabinett! Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg har hatt det selv i noen år. Ville nok gått for noe annet. Vifta foran har et filter som bare samler opp haugevis av støv, som resulterte i at mine vifter og temperaturmålerne sluttet å virke. Det er ikke så god luftgjennomstrømning i og med at det er mye foran 120mm vifta som "blokkerer" for luften... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 filteret er jo et pluss da men metallet i det der er veldig tynt, kan sammenlignes med en q-tec Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Vil ikke si filteret er et pluss i denne situasjonen. Kretskortet som styrer vifter, viftestyring og temperatursensorer er nemlig rett bak støvfilteret. Dette kortet blir da dekket med støv og slutter å virke, om man da ikke tar for seg den slitsomme operasjonen med å lirke av fronten med utallige skrutrekkere for så å rense filteret en gang i uka. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 støvfilter er jo et pluss ffs, det Hindrer støvet i å komme inn i maskina.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Var dessuten grådig stygt! *grøsse* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå