The Norwegian Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ja leste om det og tenkte det var derfor denne traaden ble BUMPET Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 http://www.dagbladet.no/dinside/2002/07/03/341134.html Lenke til kommentar
nekronos Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 En mann teste hvor mye vann han tålte, han drakk 30 liter og døde kort etter.. LaL Ikke drikk formange liter så går det sikkert Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Det som skjer når man drikker alt for mye vann er at det ødelegger konsentrasjonen av elektrolytter. Det er derfor vi i ambulansen aldri gir H2O som infusjonsvæske, men heller en løsning av saltvann, natriumsklorid og elektrolytter. Av og til gis det 2-3 liter av denne væsken rett inn i blodbanen ved hjelp av en venekanyle, da er det greit at elektrolyttbalansen i blodet kan opprettholdes. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Så denne væsken burde det i prinsippet være greit å "drikke så mye man klarer" av? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Så denne væsken burde det i prinsippet være greit å "drikke så mye man klarer" av? 7776296[/snapback] Både nei og ja. Jeg er ikke sikker siden dette er nesten det samme som saltvann og vil virke litt trasig på tarmperistatikken din. Nei huff.. nå er jeg trøtt. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) det er sånn folk på ecstasy dør, de drikker alt for mange liter vann på alt for kort tid fordi de danser så mye, og da blir de som sagt forgiftet.. men i nykter tilstand skal det mye til fordi du kommer til å spy når kroppen sier ifra om at du har fått nok vann er det ikke fordi at man ikke kjenner at man er sliten og dør av utmattelse? jeg kan godt ha feil siden dette bare er et rykte jeg har hørt. 3794966[/snapback] Ryktet ditt er feil.. Hvor har du hørt det? EDIT;Gammel post dette... Endret 14. februar 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Keegar Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Sitter å drikker ganske mye vann har jeg funnet ut!Når jeg spiller CS:S så går det ett glass vann i løpet av en eller to runder! Er dette farlig for kroppen? Fordeler, ulemper? 3793570[/snapback] Vitenskaps/sunnhetsfolk eller hva man skal kalle dem sier at man burde drikke rundt 3 liter vann om dagen, det er sunt for deg vann er ganske digg å drikke om man venner seg til det om du skal gå ned i vekt også er det dritt bra å drikke mye vann og spise bare grovt brød i lunch ol. Lenke til kommentar
petnor Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Under fordøyelsen tilsettes maten en mengde vann i form av fordøyelsensafter som syrer og enzymer. Tykktar men tar det meste tilbake i blodet igjen. Ellers måtte du drikke ti ganger så mye Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Det skal vel ikke være noe farlig det, men er bare å sørge for å komme deg på toalettet når du må. Du kommer nok til å gå noen turer dit med mindre du har veldig stor blære. En fordel er at kroppen din aldri får tid til å bli tørst. Lenke til kommentar
freerun Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Går jo bra å se på pisset sitt da. Er det veldig gult, drikk mer. Er det helt blankt, ro litt ned. Og tror det er litt sånn at så lenge man har tilgang på mat eller drikke i umiddelbar nærhet, så fyller man på. Hadde jeg hatt britisk konfekt ved siden av dataskjermen hadde jeg sikkert spist opp en pose med det også. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Selvfølgelig er et farlig! Vann er jo ren gift! (nei jeg tuller ikke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå