DreamTheater Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg trenger et nytt hovedkort. Jeg aner rett å slett ikke hva slags hovedkort jeg har, men kan skaffe infoen hvis det trengs. Men jeg synes jeg har litt få PCI utganger (har 4) og synes jeg trenger 5, minst. er det noen som kan vise meg noen brae hovedkort til en bra pris? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) EPoX EP-8KDA3+ er basert på et meget godt brikkesett (nForce3 250 Gb) og har hele 6 PCI-slotter. Prisen er god for et så velutstyrt kort selv om lillebroren, EPoX EP-8KDA3J som har like mange PCI-slotter, er 300 spenn billigere. MSI K8N NEO-FSR og MSI K8N NEO Platinum er også veldig gode kort, men har "kun" 5 PCI-slotter. Ehh... du har vel mest lyst på s478-kort du, ja. Da er Asus P4C800-E Deluxe, lillebroren Asus P4C800 og Abit IC7-G noen skikkelige knallkort. Om du ikke vil bruke så mye penger kan Asus P4P800-E Deluxe og Abit IS7 være mer prisgunstige alternativer. Disse gir klart mye for pengene. Endret 6. mars 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 unskyld at jeg spør... men hva skal du med så mange pci slotter a? Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 skal du ha alt nytt, eller skal du bruke noe av utstyret ditt omigjen??? Hvis ikke, se etter nforce 4 socket 939 med sli.. Lenke til kommentar
DreamTheater Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Jeg har bare så liten plass nå og nå har jeg 4.... skulle gjerne hatt en til. Endret 7. mars 2005 av DreamTheater Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 kanskje en ide å oppgi socket ? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 kanskje en ide å oppgi socket ? I profilen har han P4 3,2 GHz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå