kizzykazz Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Hei. har lenge irritert meg over at everst home eidtion og Aida32 viser forskjellige temperaturer.Så eg fekk ideen om å bruke ein sånn temperatur-målar som heng på veggen din som måler temp ute og inne. Det hadde vert litt arti å finne ut kor høg temp. som er på cpu-en, og for der som lufta blir blåst ut av kabinettet ditt, PSU. Måleren må nok åpnes og deksel fjernes for den er stor og for det meste berre iveien. Lurer på om noken har prøvd det før meg (sikkert) og som kan gi meg noken gode råd/tipps? Takk for alle svar. Var ikkje sikker på kor eg skulle poste det her inlegget. Flytting aksepteres Mvh Kizz Endret 6. mars 2005 av kazzkizz Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Ingen som har prøvd noko lignande? Skuffande Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Ja, dette er jo en kjempe stor nyhet å bruke termometer Mye enklere: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CT1U Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 kjekt med litt heimelaga då Og 165,- kr for den saken når du får en med 2(!) målere til samme pris.. Men er litt bedre utstyr på den som du har vist da Ideen er nå ikkje dum eller kva? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Tja du kan vel sikkert bare sette i vei og ta noen bilder. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Haha..Er ikkje noko sånn proff eg altso! Berre lurte om nokon hadde gjort det samme osv. Må vite littavkvart før eg byrjar på eit slikt prosjekt synst no eg. Tipps/råd hadde vert fint Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) http://overklokking.no/guides/termometer/index.html ... Står ganske mye der. Endret 7. mars 2005 av HetrTiXc Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Har allereie vert på guiden HetrTiXc sendte. Lagra den på maskina også Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 du bør ivertfall kunne litt elektronikk. Skal du lage til displayet blir det ganske mye arbeid. Kjøp heller en på microplex. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Prøved med et som ikkje fungerte heilt bra fra før, men har ikkje prøvd å lodde på den sensoren enda. Men må ha et nytt eller kjøpe et fra microplex trur eg. Hadde vert fint med 2 sensorar, eller få 2 temperaturarar men må vel kjøpe 2 stk da.. Litt synd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå