martinxx Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei Jeg lurte på om noen vet om et gratisprogram hvor jeg kan kopiere DVD til PC`en med tekst og alt? Jeg vill at jeg bare kan spille DVD`en av som om jeg har den i DVD - rommen Håper på svar!! Lenke til kommentar
morra Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Mener du at du får opp en CD/DVD-drive i Min Datamaskin og som loader plater fra bilde-filer på harddisken? Isåfall, Daemon Tools er ganske utbredt og gratis, så jeg legger ved linken til det. Direkte link til installasjonsfilen til Daemon Tools. Lenke til kommentar
martinxx Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Hei Nei det var ikke det jeg tenkte på. Jeg hadde tenkt på et program som kopierer hele filmen i en fil(eller noe sånt), jeg har prøvd noen program som ripper alle filene på DVD`en å legger filene hver for seg, da får jeg ikke tekskt og noen ganger ikke lyd. Finnes det et slikt program, eller noe lignende? Det hadde vært veldig fint om noen kunne svare meg på det Lenke til kommentar
k.kr Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 DVDshrink funker utmerket:) vet ikke hvor du finner det, Jeg lastet ned med DC++ Lenke til kommentar
martinxx Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Har prøvd DVD Shrink, men den kopierer jo bare alle filene hver for seg i en mappe, jeg får heller ikke til tekst. Er det kanskje et avspillingsprogram jeg må ha? Er det noen som vet? Lenke til kommentar
Teds Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 For å få med teksten må du trykke på "re-author" og velge hva du vil ha med der. Der kan du velge hvilke språk og undertekst du vil ha med. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Aldri gjort noe sånt før, men nero lager vel bilder av diskene. kan bare velge lagre bilde på disk også avbryte brenningen. Vet ikke om Alcohol 52% eller 120% har sånt noe, men det har iallefall 30 dagers trail. Lenke til kommentar
W Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Har prøvd DVD Shrink, men den kopierer jo bare alle filene hver for seg i en mappe, jeg får heller ikke til tekst.Er det kanskje et avspillingsprogram jeg må ha? Er det noen som vet? Velg at du vil lagre den som en iso fil i stedet, så åpner du den med deamon når du skal spille den av. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 bare å legge den inn med dvd shrink,så bruker du f.eks powerDVD til å spille av filmen... da skal du nok få det til Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 HeiJeg lurte på om noen vet om et gratisprogram hvor jeg kan kopiere DVD til PC`en med tekst og alt? Jeg vill at jeg bare kan spille DVD`en av som om jeg har den i DVD - rommen Håper på svar!! Bruk DVDShrink, kopier hele filmen eller luk ut xtra materiale etc. Ingen kompresjon er å foretrekke da du ikke vil miste noe billed/lyd kvalitet, og spesielt da du også bare skal ha filmen i HD. Bruke WinDVD for å spille av selve filmen, kan også spille filmen med Microsoft Mediaplayer men tror ikke det gjelder alle filmer. Bare gå inn på VIDEO_TS mappen der filmen ligger og dobbelklikk på IFO filen som heter video_ts. Filmen MÅ ligge i en mappe som heter VIDEO_TS, ellers vil den ikke funke. Eller som nevnt tidligere her, lag en ISO fil av selve filme og spill den av med DVD programmet ditt. Lenke til kommentar
martinxx Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Hei Har lagd en ISO fil av hele filmen, men jeg får ikke til å spille av! Jeg har prøvd et par DVD avspillings programm, men denne beskjeden kommer altid opp: det er ikke et gyldig Win32-programm. Når jeg prøver Media Player kommer det opp at det ikke er et støttet format! Hva gjør jeg feil? Vær så snill noen å svar meg!! Lenke til kommentar
W Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 HeiHar lagd en ISO fil av hele filmen, men jeg får ikke til å spille av! Jeg har prøvd et par DVD avspillings programm, men denne beskjeden kommer altid opp: det er ikke et gyldig Win32-programm. Når jeg prøver Media Player kommer det opp at det ikke er et støttet format! Hva gjør jeg feil? Vær så snill noen å svar meg!! Du må åpne filen med daemon. Lenke til kommentar
martinxx Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=346365&hl= Lenke til kommentar
baremegigjen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hvis du vil slippe å mounte i deamon tools eller lignende, så kan VLC spille av filmen som om det var en vanlig video fil. Ellers er dvddecrypter og et greit program for å lage image evt. brenne image til disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå