Gå til innhold

Kopiere DVD til PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Nei det var ikke det jeg tenkte på.

Jeg hadde tenkt på et program som kopierer hele filmen i en fil(eller noe sånt), jeg har prøvd noen program som ripper alle filene på DVD`en å legger filene hver for seg, da får jeg ikke tekskt og noen ganger ikke lyd.

Finnes det et slikt program, eller noe lignende?

Det hadde vært veldig fint om noen kunne svare meg på det :D

Lenke til kommentar
Har prøvd DVD Shrink, men den kopierer jo bare alle filene hver for seg i en mappe, jeg får heller ikke til tekst.

Er det kanskje et avspillingsprogram jeg må ha?

Er det noen som vet?

Velg at du vil lagre den som en iso fil i stedet, så åpner du den med deamon når du skal spille den av.

Lenke til kommentar
Hei

Jeg lurte på om noen vet om et gratisprogram hvor jeg kan kopiere DVD til PC`en med tekst og alt? Jeg vill at jeg bare kan spille DVD`en av som om jeg har den i DVD - rommen :p

Håper på svar!! :D

Bruk DVDShrink, kopier hele filmen eller luk ut xtra materiale etc. Ingen kompresjon er å foretrekke da du ikke vil miste noe billed/lyd kvalitet, og spesielt da du også bare skal ha filmen i HD.

Bruke WinDVD for å spille av selve filmen, kan også spille filmen med Microsoft Mediaplayer men tror ikke det gjelder alle filmer.

Bare gå inn på VIDEO_TS mappen der filmen ligger og dobbelklikk på IFO filen som heter video_ts.

Filmen MÅ ligge i en mappe som heter VIDEO_TS, ellers vil den ikke funke.

Eller som nevnt tidligere her, lag en ISO fil av selve filme og spill den av med DVD programmet ditt.

post-26-1110212484_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hei

Har lagd en ISO fil av hele filmen, men jeg får ikke til å spille av!

Jeg har prøvd et par DVD avspillings programm, men denne beskjeden kommer altid opp: det er ikke et gyldig Win32-programm. Når jeg prøver Media Player kommer det opp at det ikke er et støttet format! :thumbdown:

Hva gjør jeg feil? :hmm:

Vær så snill noen å svar meg!! :yes:

Lenke til kommentar
Hei

Har lagd en ISO fil av hele filmen, men jeg får ikke til å spille av!

Jeg har prøvd et par DVD avspillings programm, men denne beskjeden kommer altid opp: det er ikke et gyldig Win32-programm. Når jeg prøver Media Player kommer det opp at det ikke er et støttet format! :thumbdown:

Hva gjør jeg feil? :hmm:

Vær så snill noen å svar meg!! :yes:

Du må åpne filen med daemon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...