CNesset Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg skal formatere og jeg setter inn windows-cden slik jeg har gjort før og trykker enter for å innstallere windows... Da får jeg beskje om at innstallasjonsprogrammet ikke finner noen harddiskstasjoner... Jeg skal skjekke om alt er koblet til osv... Det er det... Dataen funker jo helt fint og det er ikke noe gæli i windows... Noen som vet hva feilen er?? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hvis det er snakk om SCSI eller SATA harddisker må du installere driverne før du loader install til OS. Hvis det er snakk om IDE harddisker har jeg ingen aning :| Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Hvis det er snakk om SCSI eller SATA harddisker må du installere driverne før du loader install til OS.Hvis det er snakk om IDE harddisker har jeg ingen aning :| SATA, ja... Jeg har jo driverne(med mindre det er nye i det siste..) Jeg har jo hatt pc'en oppe å gå lenge siden sist jeg formaterte... Begynner bare å bli trangt om plassen her Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Fant ingen driver for Maxtor 6Y120M0 SCSI på www.maxtor.com Selvfølgelig en stor mulighet at jeg har gått/søkt feil da... Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 SATA driverne finner du på hjemmesiden til hovedkort produsenten din. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Har fått formatert, var no dritt i BIOS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå