tørrfisk Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Det tok år og dag å laste ned et bilde, men det var stilig. Hadde vært kult med Blå uv-reaktive strips og strømper! Mayhem ja, det vekker minner! ( chainsaw gutsfu*k anyone? ) Endret 15. mars 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Får håpe du klarer å få det fint da .I 90% av de gjennomsiktige kabinettene jeg har sett er det bare kabelrot og lys. Du sikter vel ikke til mitt?? .... Skal kjøpe meg et nytt snart jeg, har hatt et sånt AC Ryan Acrylic Case litt for lenge, og jeg greier jo ikke rydde heller... Lenke til kommentar
minotir Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Da jeg spurte om hvorda jeg skal lage et 120mm stort hull. går det an og bruke en "hullskjerer" som ser slik ut:? EDIT: skal skjere i plexi da.. noen som vet? Endret 19. mars 2005 av minotir Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Funker fett den! Men ikke trykk for mye, ha god tålmodighet.. Er egentlig ikke den HELT ultimate løsningen, men dugde fett da jeg brukte en sånn en! Lenke til kommentar
minotir Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Funker fett den! Men ikke trykk for mye, ha god tålmodighet.. Er egentlig ikke den HELT ultimate løsningen, men dugde fett da jeg brukte en sånn en! blir d ikke sprekker i plexien da? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Mayhem har en plate jeg ikke visste om ifølge cdnow! http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...=glance&s=music Endret 19. mars 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Mayhem har en plate jeg ikke visste om ifølge cdnow! http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...=glance&s=music noen som har feilpostet litt? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 hva kaller man dette da? Det er bare helt sinnsykt bra lagt det Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 ikke mye man kan modde på ett ferdig modded kabinett da.spesielt ikke når det er gjennomsiktig. ikke? hva kaller man dette da? LOL.... orac³ var det første eg tenkte på når XtrubioR sa det der.... Lenke til kommentar
minotir Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Mayhem har en plate jeg ikke visste om ifølge cdnow! http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...=glance&s=music dt dr er et annet mayhem band, bandet jeg har klistermerke av heter : "the true mayhem" var sånn rap greier dt dr.. EDIT: skriveleif Endret 19. mars 2005 av minotir Lenke til kommentar
minotir Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Da jeg spurte om hvorda jeg skal lage et 120mm stort hull. går det an og bruke en "hullskjerer" som ser slik ut:? EDIT: skal skjere i plexi da.. noen som vet? noen flere som har erfaringer/tips til og få det finest mulig? (skal skjere ut et 120mm hull til radiatoren..) Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Mayhem har en plate jeg ikke visste om ifølge cdnow! http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...=glance&s=music dt dr er et annet mayhem band, bandet jeg har klistermerke av heter : "the true nayhen" var sånn rap greier dt dr.. Jeg vet! :!: Viss du ser litt ned på siden så står det en anmeldelse av at det er den beste Mayhem skiva siden Deathcrush, og viss du går inn på alle platene mayhem har laget ifølge CDnow så er dette den nyeste. Skiva er både i kategoriene Death Metal og Rap/hip hop "Customers who bought titles by Mayhem also bought titles by these artists: Emperor Burzum Bathory Immortal Darkthrone Fra anmeldelsen: "Man this is their best release since Deathcrush!! I don't remember their skin being as dark though!" :!: Er vel offtopic, men syns at trådstarter burde se det. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Mayhem har en plate jeg ikke visste om ifølge cdnow! http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...=glance&s=music dt dr er et annet mayhem band, bandet jeg har klistermerke av heter : "the true nayhen" var sånn rap greier dt dr.. Jeg vet! :!: Viss du ser litt ned på siden så står det en anmeldelse av at det er den beste Mayhem skiva siden Deathcrush, og viss du går inn på alle platene mayhem har laget ifølge CDnow så er dette den nyeste. Skiva er både i kategoriene Death Metal og Rap/hip hop "Customers who bought titles by Mayhem also bought titles by these artists: Emperor Burzum Bathory Immortal Darkthrone Fra anmeldelsen: "Man this is their best release since Deathcrush!! I don't remember their skin being as dark though!" :!: Er vel offtopic, men syns at trådstarter burde se det. haha. LOL :!: Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei!! Nice kabbis da! Den PSUèn er digg ass.... Har jeg å! Den hullskjærern funker drit bra! Brukte det jeg å Så lenge du Har tolmodighet og ikke presser for hardt skal det funke fett det ass! *LYKKE TIL* Lenke til kommentar
minotir Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Hei!!Nice kabbis da! Den PSUèn er digg ass.... Har jeg å! Den hullskjærern funker drit bra! Brukte det jeg å Så lenge du Har tolmodighet og ikke presser for hardt skal det funke fett det ass! *LYKKE TIL* ok for prøve dt jeg da, så skal jeg legge ut resultat når jeg er| ferdig takker for svar btw Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 ikke mye man kan modde på ett ferdig modded kabinett da.spesielt ikke når det er gjennomsiktig. ikke? hva kaller man dette da? LOL.... orac³ var det første eg tenkte på når XtrubioR sa det der.... Jaok så du forventer at han lager ett sånt kabbis ? Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 ikke mye man kan modde på ett ferdig modded kabinett da.spesielt ikke når det er gjennomsiktig. ikke? hva kaller man dette da? LOL.... orac³ var det første eg tenkte på når XtrubioR sa det der.... Jaok så du forventer at han lager ett sånt kabbis ? nei men poenget var at det går an å modde et gjennomsikti kabinett! Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Liker sunbeam sine kabbis (ikke diss meg) ps: tenkte på plexikabbisa Endret 29. mars 2005 av mini-map Lenke til kommentar
Kristian_Larsen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Likte ikke helt det kabinettet selv..Men GRATULERER så mye... :!: Får du modda noe på det da..Det er jo sunnbeam...Nåvell... Legg ut ett bilde da..Når det er ferdig (modda) Igjen..... GRATULERER!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå