Gå til innhold

Kjøpt meg kabinett nå :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får støtte minotir og si at jeg synes ikke det er så ille jeg. Det er nok ikke min faviritt (det er Lian Li) men det ser da litt morsomt ut.

Hvordan er det med støy i dette kabinettet? Kan ikke være så mye lydisolering.

Grattis

 

Edit: leif

Endret av TT88
Lenke til kommentar
Har bestilt et SUNBEAM gjennomsiktig kabinett nå :D Har innebygt 12 stk røde leds :D

http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/sblac1clre/sblac1clre.jpg

 

(har bare bestilt, så jeg får d sikkert i uka hær. skal gi dere oppdateringer når jeg begynner å modde/fixe :D)

Jeg har kabinettet, det er mye de kunne ha gjort anerledels, og kabelrot... Det kommer aldri til å forsvinne! Jeg har lagt de fleste kablene bak hovedkortet, så det går greit! Jeg pusser den hver dag, men det kommer fingeravtrykk hele tiden! Man må ta ut hovedkortet og skru av bakplaten for å ta ut hdd eller cdrom...

 

Men når du møter ikkenerd, da får du oppmerksomhet, og det slår alt :D

 

EDIT: Bare uten led, og uvreaktiv...

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

syns faktisk ikke at det er Så jævlig jeg... her kommer det en stakkars fyr å er glad og kry over at han har fått seg nytt kabiss, og så kommer dere gledesdrepere å kjører rett over ham :D

Lenke til kommentar

Når det gjelder kabinetter, synes jeg smaken er som korea, delt i to, men deriomot, liker man så infernalsks tygge kabinetter som armor og kandalf, da må man prøve det man kan for å få han til å kjøpe noe annet. Personlig liker jeg ikke det kabinettet kjempegodt i den typen, synes den i sort er litt fin, men grattis uanz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...