minotir Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har bestilt et SUNBEAM gjennomsiktig kabinett nå Har innebygt 12 stk røde leds (har bare bestilt, så jeg får d sikkert i uka hær. skal gi dere oppdateringer når jeg begynner å modde/fixe ) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 hmm....personlig liker jeg ikke kabinettet. men uans. GRATTIS! Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 ikke mye man kan modde på ett ferdig modded kabinett da. spesielt ikke når det er gjennomsiktig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 hmm....personlig liker jeg ikke kabinettet. Enig... Lenke til kommentar
DreamTheater Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 hmm....personlig liker jeg ikke kabinettet. Enig... jeg er helt enig, men send et bilde av kabinette når det er ferdig modda. Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 OMG jævli stygt, brodern har et .. men GRATTIS Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Jeg får støtte minotir og si at jeg synes ikke det er så ille jeg. Det er nok ikke min faviritt (det er Lian Li) men det ser da litt morsomt ut. Hvordan er det med støy i dette kabinettet? Kan ikke være så mye lydisolering. Grattis Edit: leif Endret 6. mars 2005 av TT88 Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Har bestilt et SUNBEAM gjennomsiktig kabinett nå Har innebygt 12 stk røde leds http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/sblac1clre/sblac1clre.jpg (har bare bestilt, så jeg får d sikkert i uka hær. skal gi dere oppdateringer når jeg begynner å modde/fixe ) Jeg har kabinettet, det er mye de kunne ha gjort anerledels, og kabelrot... Det kommer aldri til å forsvinne! Jeg har lagt de fleste kablene bak hovedkortet, så det går greit! Jeg pusser den hver dag, men det kommer fingeravtrykk hele tiden! Man må ta ut hovedkortet og skru av bakplaten for å ta ut hdd eller cdrom... Men når du møter ikkenerd, da får du oppmerksomhet, og det slår alt EDIT: Bare uten led, og uvreaktiv... Endret 6. mars 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Får håpe du klarer å få det fint da . I 90% av de gjennomsiktige kabinettene jeg har sett er det bare kabelrot og lys. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 ikke mye man kan modde på ett ferdig modded kabinett da.spesielt ikke når det er gjennomsiktig. ikke? hva kaller man dette da? Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 enda en modd av et gjennomsikktig kabinett. det blir riktig nok ikke gjennomsikktig til slutt men. Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 ikke mye man kan modde på ett ferdig modded kabinett da.spesielt ikke når det er gjennomsiktig. ikke? hva kaller man dette da? Hohoi, det der ga meg ett helt nytt syn på gjennomsiktige plexi kabinetter Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 syns faktisk ikke at det er Så jævlig jeg... her kommer det en stakkars fyr å er glad og kry over at han har fått seg nytt kabiss, og så kommer dere gledesdrepere å kjører rett over ham Lenke til kommentar
Innos Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Når det gjelder kabinetter, synes jeg smaken er som korea, delt i to, men deriomot, liker man så infernalsks tygge kabinetter som armor og kandalf, da må man prøve det man kan for å få han til å kjøpe noe annet. Personlig liker jeg ikke det kabinettet kjempegodt i den typen, synes den i sort er litt fin, men grattis uanz. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 jepp, er ikke så glad i gjennomsiktige kabinetter selv, men det kan se utrolig bra ut visst man bare gidder å legge nok arbeid i det. som vist i linken over her. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 ikke mye man kan modde på ett ferdig modded kabinett da.spesielt ikke når det er gjennomsiktig. ikke? hva kaller man dette da? Er ikke så fryktelig god til og modde, så jeg tror ikke dt blir så bra somm d dr da, men noen enkelt, kult noe Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 jupps, han har litt skills han der ja. men bare du hodler det ryddig og bruker kabelstrømper flittig blir det nok bra skal du se. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 jupps, han har litt skills han der ja. men bare du hodler det ryddig og bruker kabelstrømper flittig blir det nok bra skal du se. Har kjøpt meg UV kald katode 30 cm og kabel strømper i hvit UV. Håper d blir bra Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Ikke gjør som meg... Jeg kjøpte lys 4 forskjellige farger og 5 vifter i forskjellige farger pluss at kabinettet var blått... Det ble farge rot, kan man godt si! Hold deg til en eller to farger! Det beste er bare uv, ingen andre ting! Endret 7. mars 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå