wartex Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei, jeg har et bluetooth adapter som heter billionton som funker bra i sp1.. også Nå har jeg prøvd å legge den inn i pcen min med sp2 uten de gamle driverene.. men xp finenr den og bruker sine drivere.. selv om ejg har mine egene drivere.. Hvordan kan jeg fjerne bluetooth driverene til xp og bruke de medfølgene til adapteren? takker for alle svar Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Husker jeg hadde samme problem, men ikke helt åssen jeg løste det! Tror du må gå via Enhetsbehanling og se på instillinger for bluetooth enheten, er to der, en som windows sp2 lager og en som du egentlig skal bruke! Surr litt rundt der så tror jeg du får det til. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Har du hørt om søke funksjonen opp i høyre hjørne?? Hadde samme problem, Derfor instalerer du ikke driverne som følger med. Bare la XP gjøre det selv. Så hvorfor vil du bruke driverne til billionton? De i Xp er da mye lettere, synes nå jeg da.. Endret 6. mars 2005 av Kissa4ever Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Han får sikkert tilgang til flere funksjoner med og bruke egne drivere/programvare da! Lenke til kommentar
luxus Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har du hørt om søke funksjonen opp i høyre hjørne?? Hadde samme problem, Derfor instalerer du ikke driverne som følger med. Bare la XP gjøre det selv. Så hvorfor vil du bruke driverne til billionton? De i Xp er da mye lettere, synes nå jeg da.. Ikke enig dette med windows siden egene drivere. Selv fikk jeg ikke sendt bilder fra mobilen til maskinen min (Eller var det kanskje omvendt?) etter at jeg startet å bruke driverene som fulgte med Windows XP SP2. Må ærlig talt si at denne Billionton siden bare er surr. Finner ikke frem til den siden som hjalp meg jeg, men googlet meg frem til http://www.billionton.com.tw/website/downl.../1.4.2.11-B.htm som ligner den jeg var på, om ikke det er den samme. Du får se litt der. Ser i allefall ut som jeg lastet ned to ting for å få det til å virke (i allefall har jeg spart på to ting): USBUpdateUtility (Bluethooth patch program) og BTSW (Bluetooth Software for Windows BTW v.1.4.2.11, Multi-language version.) Det stemmer bra med det som er på siden der: If any of the above conditions apply to you, please download the update utility program (for USB click here, for CF cards click here). Please extract and run the utility program under Windows 2000 or Windows XP before updating your Bluetooth software to version 1.4.2.11. Les også PDF-filen "Technical Note - This is to solve the conflict between our bluetooth software and Microsoft's build-in Bluetooth software (if SP1 or SP2 is installed)." ..Var et eller annet med at man må overstyre nazi-xp sitt driver valg selv etter at man har installert driveren eller noe. Lykke til - husker jeg surra mye med det her hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå