Gå til innhold

30 minutter lang spillsnutt fra BiA. *Spoiler*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat nå kjeder jeg meg nokså mye, så dette er vel midt i blinken.

Ser fram til det andre store Squad-FPS'et i 2005. :thumbup:

EDIT: Det er vel ikke dubbet til Tysk? :dontgetit:

EDIT2: Gikk nedlastinga sykt sakte til dere også?

Akkurat nå står det to PC'er og suser, delt på 1mbit. Bare jeg som laster ned, og det er den filmen. Går på 150-20kb/sec. :(

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Tror det er Xbox.

Hvorfor gjør så mange utviklere det?

Hvorfor lager de alltid videoer med visninger fra konsoll-versjonene (om det finnes en konsoll versjon), når man får se en shabby grafikk, et elendig kontroll-system, osv?! Hvorfor ikke bare gjøre det MYE enklere og vise PC versjonen? :huh::blink:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Ser tydelig at det er X-box versjonen...

Såg noen få minutter fra filmen. Men fyren som spiller kan jo nesten ikke spille jo. Ble for plagsomt å se på. Dette er nok et bevis på at FPS er best på PC uten tvil. Får jo ikke beveget blikket like mye når man spiller på konsoll jo. Filmen har tydelige tegn på det. Alt blir liksomt så stivt og klønete på konsoll.

Men historiemessig ser det meget spennende ut. Blir nok en god 2 verdenskrigtittel virker det som.

Lenke til kommentar
Såg noen få minutter fra filmen. Men fyren som spiller kan jo nesten ikke spille jo. Ble for plagsomt å se på. Dette er nok et bevis på at FPS er best på PC uten tvil. Får jo ikke beveget blikket like mye når man spiller på konsoll jo. Filmen har tydelige tegn på det. Alt blir liksomt så stivt og klønete på konsoll.

Hehe, bruttern var inne på dette her om dagen, at ofte når man ser folk spille spill, er det skikkelig dårlig spilt (uavhegig av konsoll).

Og jeg er dessuten helt enig med deg i at det er helt forjævlig å spille FPS på konsoll. BASTA! Her er det ikke noe "smak og behag".

FPS kommer aldri til å bli bedre på konsoller enn på PC.

Men igjen er jo slosse spill, samt spill som FIFA og NBA, og til en viss grad bilspill litt bedre på konsoller.

EDIT: Ja, jeg snakker om kontroller. :p

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Er det slik at konsoll-FPS blir gjort lettere?

Altså at AI'en blir litt nedjustert?

Fordi hvis ikke er jo AI'en i BiA (etter det jeg så på filmen å dømme) latterlig dårlig!

Han som spilte (som forresten var så dårlig at.... ja...) kom løpende mot tre tyskere.

Han kom inn på venstreflanken deres, så de så ham ikke.

Han avfyrte et skudd mot dem (selvfølgelig måtte han jo bomme :roll: ).

merket ingen ting! Ikke før han skjøt det andre skuddet, da han traff en, reagerte de, og angrep han!

Jeg håper inderlig at de nedjusterer AI'en på konsoll spill altså... :ermm:

Lenke til kommentar

Ja, AI'en i konsoller er ikke så responsiv som på f.eks. PC versjoner. Dette er pga. at konsollene er mer "klønete" å kontrollere enn PC.

Men så må du kanskje ta i betrakting av når du flanker noen så ser de i en annen retning (den de blir beskutt fra) og det er egentlig ikke rart at det tok en stund før de reagerte.

Lenke til kommentar
Ja, AI'en i konsoller er ikke så responsiv som på f.eks. PC versjoner. Dette er pga. at konsollene er mer "klønete" å kontrollere enn PC.

Men så må du kanskje ta i betrakting av når du flanker noen så ser de i en annen retning (den de blir beskutt fra) og det er egentlig ikke rart at det tok en stund før de reagerte.

så sant så sant :yes: I krig oppstår det forvirring. Det er jo ikkje aimbots man spiller mot i dette spillet :!:

Lenke til kommentar

Det er greit, men når fienden du skyter på, står inntil en vegg, og kula fyker rett over hodet og treffer veggen (slik at du ser hvor kule treffer, og hvor den kommer fra), og fienden faktisk ikke reagerer før du har truffet en av dem i skallen. DA førs blir de voldsomt aktive, og begynner straks å løpe mot deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...