oio Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 jeg skal kjøpe projektor til rommet mitt og har 0 peil på hva e bør se etter. den skal brukes til tv, dvd og ps2. har ikke allverden av penger men rundt en 10 laken skal eg klare.. har dere noen å anbefale eventuelt tips om hva eg trenger og skal se etter? på forhånd takk Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei fortell mer! Ossen farge er det på rommet? Hvor langt unna skal projektoren være fra lerrete? Skal du bruke den mye på lyse dagen? eller mye film om kvelden og spilling mye om kvelden? Gi oss masse info! Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Vil anbefale deg å ta en titt på AVforum Der vil du garantert bli litt klokere. Lenke til kommentar
oio Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 ok. den skal brukes som en hverdas tv. hehe både natt og dag. det er tre vegger men de er i kjelleren og lys er ikke de største porblem om jeg bruker persienner. romme er vel 18m2 og projektoren kan egentlig henges opp der de måtte passe Lenke til kommentar
am3k Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Tråden stenges for omgåelse av tre-ords-regelen. Bruk alltid fullverdige setninger i emnefeltet for å beskrive trådens innhold skikkelig. Kort og lite beskrivende emnefelt kan føre til stening av tråden. Omgåelse av tre-ords-regelen vil alltid føre til at tråden stenges. (retningslinjene #3) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg