vickers Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hvordan kan man endre måling av inn/ut fra packets til byte under Local Area Connections? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Tror ikke det lar seg endre. Hva du har er bestemt av de som har skrevet driver til nettverkskortet. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Dersom du ønsker å få vite hvor mange bit og bytes som brukes av nettverkskortet ditt så kan du teste Samurize. Det er et meget godt program som lar deg overvåke alt mulig på pc'en din. http://www.samurize.com Lenke til kommentar
vickers Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg hadde en gang en pc i stua hvor den målte byte på Local Area Nettvork, men det var kun på denne pc'en det ble målt. På de andre pc'ene mine er det kun packets som blir målt. For meg virker det da som om man skulle kunne endre til byte et eller annet sted. Skal prøve å utforske Samurize. Lenke til kommentar
vickers Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Jeg starter denne tråden igjen for å vise at det er mulig å få Local Area Network til å vise bytes. Denne er fra en maskin til noen vi var på besøk hos i Nederland. Men hvordan får jeg det til hos meg........ Endret 22. mars 2005 av vickers Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hva er nytt? Du vet vel ikke om den maskina også kan vise packets? Som sagt, tror dette er avhengig av driveren til nettverkskortet, og dermed forskjellig fra maskin til maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå