Eulogy Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har litt trøbbel her folkens. For noen timer siden så lot jeg pcen min stå på når jeg gikk ned i stua for å spise middag. Den stod og lastet ned noe. Men når jeg var tilbake så var skjermen svart og det var bare en svart strek, denne _, som stod og blinket øverst til venstre. Jeg slo av pcen da og startet den opp på nytt. Men da stod det bare Operation system not found. Jeg satte inn Win XP Home cden, og startet opp på nytt. Når jeg skal velge Reperarer så står det at den ikke finner noen hd stasjoner. Jeg tar da ut cden og starter på nytt igjen. Men nå så kommer det opp Enter Primary Master HDD User Password. Hva er dette for noe? Jeg har ikke satt passord på noen ting! Og når jeg trykker enter, så får jeg følgende beskjed opp: Lesefeil på disken Trykk Ctrl+Alt+Del for å starte på nytt. Er det noen her som har tips til hva som kan være galt? Jeg har også hatt problem før, les http://forum.programmer.no/index.php?showtopic=385922 Håper noen kan hjelpe meg. HD er Samsung MP0804H, 2,5" Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Ok. Har fått installert XP på nytt. Men jeg blir fortsatt spurt om passord. Er det noen måte jeg kan få fjernet den på? Og hden har plutselig krympet til rundt 10GB. Det er en 80GB hd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå