Gå til innhold

Mister man garantien om man skifter vifte?

frodd

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om man mister garantien om man bytter ut orginalvifta til 6800LE med en slik

Håper det er noen som har greie på dette fordi skjermen blir svart om jeg prøver å spille UEFA Champions Leage 2004-2005 :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

All tukling medfører vel bortfall av garantien.

Hvis du bytter vifta oppnår du sannsynligvis to ting; du oppdager at det ikke er mangel på kjøling som forårsaker feilen, og du har mistet garanti/reklamasjonsrett slik at du risikerer å bli sittende med et defekt kort om det er der problemet ligger.

Lenke til kommentar

Hvis du bytter vifta oppnår du sannsynligvis to ting; du oppdager at det ikke er mangel på kjøling som forårsaker feilen, og du har mistet garanti/reklamasjonsrett slik at du risikerer å bli sittende med et defekt kort om det er der problemet ligger.

Jeg bytte vifte på mitt g-4 ti 4400 kort, da det ble defekt sendte jeg det inn og fikk et nytt et i retur. Så lenge viften er beregnet på kortet du har (ikke moddet), og du har satt den på rett får du nytt kort i retur ved defekt kort mener jeg.

Lenke til kommentar

Jeg bytte vifte på mitt g-4 ti 4400 kort, da det ble defekt sendte jeg det inn og fikk et nytt et i retur. Så lenge viften er beregnet på kortet du har (ikke moddet), og du har satt den på rett får du nytt kort i retur ved defekt kort mener jeg.

okok..

men er det noen som er sikre på hva som er riktig?? :hmm:

Endret av frodd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...