Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Heisann! Har en mappe ( C:\Program Files\Common ) som åpner seg på login.. Det gjør jo egentlig ingen ting, men er jo også en smule irriterende. Har titta litt i registeret og flafla.. men ettersom jeg er lettere boon på det området har jeg ikke turt å fuzze no alt for mye.. Noen tips om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Start -> Kjør Skriv in "msconfig" og sjekk hva som starter opp da maskinen starter. Fjern det du ikke vil skal starte opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Start -> Kjør Skriv in "msconfig" og sjekk hva som starter opp da maskinen starter. Fjern det du ikke vil skal starte opp Mappa er ikke på lista der den.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Som oftest skjer dette når Windows ikke blir riktig avsluttet. Altså at en tjeneste eller noe blir avsluttet før den ble stengt eller noe. Skjer det noe unormalt når du slår av maskinen? Det kan også hende at du har et program i oppstarten som hører til den mappen som starter hver gang. Tipset som _tHokA_ gav skulle finne referanser til programmet. Du er ikke den eneste som har hatt dette problemet. Det er veldig mange (også jeg) som har fått gjennomgå dette. Med meg så forsvant det bare. Anbefaler at du tar et søk på nettet om dette. Garanterer at du finner en rekke gode tips der. Mulig du også finner noe ved å søke på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå