sigen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Kanskje sote de blå katodene litt for å dempe lyset? Støttes! Lenke til kommentar
xcase Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det var det jeg syntes å huske. Prøv å lage det norske flagget inni kabinettet ditt! det norske flagget? det blir litt for mye "harry-faktor" etter min smak i vertfall Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det var det jeg syntes å huske. Prøv å lage det norske flagget inni kabinettet ditt! det norske flagget? det blir litt for mye "harry-faktor" etter min smak i vertfall Min også , men det hadde vert phett å se et kabinett med det inni. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Enig sigen.. Vi må jo værra litt patrioter! *LikerIkkeUpatriotiskeSvikere*.. Neida, men altså.. Det kan jo være tøft! Fikk nå lyst til å lage et norskt kabinett med tursjokolade over hele shiten, norsk flagg på vinduet og appelsinskruer LOL Også skog og grønt der det er mulig og passelig.. Da er man vel nesten komplett? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Kanskje sote de blå katodene litt for å dempe lyset? Støttes! Hvordan sote katoder? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Køl? Finnes jo egne sotningsfilmer hos bilstylere da! Dessuten kan du jo bare skrive ut litt svakt sort-farge på transparent papir.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå