iNtensimilla Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei. Dette er kabinettet mitt nå: (dette bildet ble litt fucka ) Jeg har planer om å sette på kabelstrømper og molex hoder. Sette inn neon wire og bubble light. Jeg har lyst til å kjøpe alt rødt(er det noen som vet om det er kult med rødt og blått sammen?) Her er handlelisten: Neon wire Neon wire inverter Kabelstrømper Molex hoder, hun Molex hoder, han(helst i rødt!) Pin uttager, han Bubble light (Det blir litt jævlig mange molex hoder til overs !!) Og sånne kabler som går fra harddisk, cd- rom og floppy.. Hva heter de fra cd og haddisk?? IDE?? SCSI?? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 IDE og S-ATA? Synes det ser kult ut jeg.. Hvor skal du ha neonwire da? Film buble-light'n om du har mulighet da! Alltid lurt på åssen de ser ut "in action".. Tror GARANTRT kabelstrømper gjør susen! Så mer ut som et bomba horehus enn innsiden av et kabinett! BTW: Kult med discokule! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Og sånne kabler som går fra harddisk, cd- rom og floppy.. Hva heter de fra cd og haddisk?? IDE?? SCSI?? Det er IDE kabler. Katodene lyser mye sterkere enn bubblelight og neonwire, så det røde lyset synest ikke når katodene er på. Skal du ikke gjøre noe med kabinettet? Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 tror det blir kult jeg!åssen fungerer egentlig bubble light? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 for og være helt ærlig så tror jeg det bare blir rotete og litt for mye fjortiss kasse. lag heller litt stilren en, ikke både blått og rødt Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 er det noen som vet om det er kult med rødt og blått sammen? Rødt og blått sammen er ikke spesielt kult... syns personlig at det er en av de styggeste fargekombinasjonene som fins, men det er meg da Lenke til kommentar
xcase Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 er noe rotete inni der nå.. putt på kabelstrømper på IDE-kablene og strømkablene, så skal du se at det blir mye penere og oversiktlig. Føyer meg inn i rekken av dem som mener at rød og blå ikke blir noen god kombinasjon. Hold deg til en farge(blå er en fin farge å holde seg til sånn sett). Lykke til Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har rødt å blått i mitt nåværende kabinett (Raidmax Cobra), men skal strax bytte det ut til et Lian Li Fulltower! Om bare posten tar beina ned fra bordet å gjør noe med pakka..! Synes blått og rødt fungerer helt greit, men er litt for standard etter min mening.. Det med farger er egentlig ganske vanskelig! Blir for kjedelig med en farger.. Pleier å ha en farge på store flater, f.eks. hele kabinettet og inni, en på strømper, rør og alt sånt surr, og en på mindre detaljer.. Det behøver ikke bli så stygt om man bare tester nøye først! Bare å få tak i fargeprøver å sammenlign, eller lag en test i Photoshop.. Slik jeg gjør det iallfall! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 lag heller litt stilren en, ikke både blått og rødt Er det noen som har noen andre idèer til andre farger enn rødt?? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Blått? DUST! Jeg har lyst til å legge inn èn annen farge, sånn at den ikke blir så matt.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det var nok bare et forslag Eirik_FS, som jeg også støtter, men det er jo ikke så mange farger som passer med blått, er det? Har vel grønt, eller gult? Men jeg tror ikke dette blir så bra egentlig. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Liker egentlig kombinasjonen gult og blått, eneste som er litt dumt med det minner litt for mye om svenske flagget, så jeg bruker den nesten ikke. OT: Du burde fjerne bildene i signaturen din, tror ikke det er lov, eller? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Gult og blått kunne vert phett ja, men er det mulig å få tak i "hvite" katoder? (tenker på det norske flagget :wistle:) Er ikke lov med bilder i signaturen heller nei. EDIT: Leif was here. Endret 7. mars 2005 av sigen Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Du får kjøpt hvite leds i hvertfall Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Microplex selger hvite katoder. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det var det jeg syntes å huske. Prøv å lage det norske flagget inni kabinettet ditt! Lenke til kommentar
stidz Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 og ha flere farger er egentlig bare rot, skal du ha no får du ta en blanding mellom blå og uv eller no, mange som sier det bare blir stygt, men det gjør faktisk så tingene er uvreaktive men lyser ikkke av lilla men av blått, ganske kult egentlig, men blåkatoden må ikke være for sterk da Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det er jo lov å prøve, så er det ivertfall noen som har prøvd. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Kanskje sote de blå katodene litt for å dempe lyset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå