Gå til innhold

Skal kjøpe denne..kanskje

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror du bør vurdere å bytte topic, tror nok noen moderatorer vil bli gretne :)

Bytte topic? Har jeg skrevet noe galt?

Vel, uansett så skal jeg ikke ha den spilleren. Passer ikke til trening. Det er noe jeg har lest meg til i ettertid.

Da er jeg heller ute etter en med 512mb eller mer minne, med radio og som tåler en dunk :roll:

Endret av tranceman
Lenke til kommentar

Hvorfor er ikke MuVo2 godt egnet til terening???

Jeg har den selv jeg... ikke noe problem å trene med den, den tåler også en støyt. Jeg har mistet den mange ganger i bakken, det har ikke blit noen skade på den. Jeg er fornøyd med den jeg (kanskje ikke verdens vakreste mp spiller men den er jo i lommen så det gjør jo ikke noe

Lenke til kommentar

Jeg har den selv jeg... ikke noe problem å trene med den, den tåler også en støyt. Jeg har mistet den mange ganger i bakken, det har ikke blit noen skade på den. Jeg er fornøyd med den jeg (kanskje ikke verdens vakreste mp spiller men den er jo i lommen så det gjør jo ikke noe

Ja, det var det jeg og trodde. Har alltid fått inntrykket av at dette er en lett, stabil og nokså solid mp3 spiller. Kjenner flere som har den og de har aldri klaget på den.

Lenke til kommentar

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=387611

Les dette så skjønner du kanskje hvorfor en harddiskbasert spiller ikke er så lur å bruke til trening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...