realfingolfin Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg tryket på en "uskyldig link" og dette kom i den tomme siden. (vis kilde sef) <!-- AUTO_PROMPT AD START --> <script language='JavaScript' type='text/JavaScript' src='http://install.xxxtoolbar.com/ist/scripts/prompt.php?retry=2&loadfirst=1&delayload=0&account_id=157515&recurrence=always&adid=a1106272575&event_type=onload'></script> <script language="JavaScript">self.focus();</script> <!-- AUTO_PROMPT AD END --> Plutselig funker ingen av spillene mine. Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Åja. feilpostet? Egentlig ikke. Lurte på om guruene kunne si meg hva skriptet gjør/er. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hva har dette med Web-design, HTML og CSS å gjøre? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Tror den installerer en xxx toolbar til Internet Explorer. Tror ikke dette har noe med spillene dine å gjøre. Kjør en spyware scan bare for å være sikker du.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Last ned Ad-aware. Kjør scan. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Og eventuelt kjør Spybot Search & Destroy. Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Last ned Ad-aware. Kjør scan. Takk det hjalp Men det er drit vanskelig å fjerne istbar. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Av rein nysgjerrighet prøvde jeg å laste ned og få tak i kildekoden til den greien der. Hadde store problemer med å få vist den, siden NOD32 ikke ville la meg kjøre et virus (logisk nok), selv om jeg bare skulle vise kilden (wget fra en linux-boks). Når jeg tok en titt på den, var det mye activeX-kall til en .cab-fil elns. ett eller annet sted på nettet. IE er jo såpass smart at den installerer slikt uten å protestere. *surfe videre med Firefox* Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Men det er drit vanskelig å fjerne istbar. Finnes vell en del poster om dette her fra før. Du kan jo drite i IE og gå over til å bruke Firefox eller Opera. Anbefaler Firefox Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hva har dette med Web-design, HTML og CSS å gjøre? Ehhh...? Hæ? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hei! Denne tråden var vell før en gang postet i Web-design, HTML og CSS hvis jeg forstår rett nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå