NisseMannH4X Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har "installert" en enkel poll (Sme poll) og lagt den i en mappe som heter "poll". I Index.php har jeg: <div id="poll"><p class="poll"><?php include("poll/vote.php"); ?></p></div> Men får feilmeldingen: Warning: file(ip.txt): failed to open stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/sentrale/sentralen.net/poll/vote.php on line 35 Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /hsphere/local/home/sentrale/sentralen.net/poll/vote.php on line 37 Warning: file(data.txt): failed to open stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/sentrale/sentralen.net/poll/vote.php on line 67 Hvorfor? Lenke til kommentar
kidden Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 det burde jo fungere. men bare en ting angående pollen. jeg prøvde å stemme en gang nå så plutselig hadde jeg stemt 130. og man kan stemme så mange ganger man vil, det er bare å oppdatere siden. kanskje ikke det beste pollscriptet. Ble litt ot nå, men bare litt teknisk informasjon. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Feilen er jo ganske opplagt, vel? Den finner ikke ip.txt Lenke til kommentar
kidden Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) prøv å chmode ip.txt til 666 fra readme fila: - Apply CHMOD 666 to the IP, CONFIG and DATA file (normally "ip.txt", "config.php" and "data.txt") Endret 6. mars 2005 av kidden Lenke til kommentar
LoS Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Prøv å f.eks flytte ip.txt ett hakk oppover i mappene. Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Har cmoda riktig, pollen fungere jo når den ikke er inkludert, hmms. Noen som vet om et lettvinnt og bra poll script? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Personlig så liker jeg Advanced Poll godt, som du finner på denne siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå