prixmyo Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Får opp denne feilmeldingen; se på bildet Hva betyr det ?? Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Virker som G: er en portabel lagringsplass (ekstern harddisk eller minnebrikke). Og du har åpnet mappen og plugget ut harddisken/minnebrikken og derfra prøvd å overføre eller gå til en annen mappe. Har jeg rett her, er G: en ekstern harddisk? I så fall plugg den i igjen og fortsett hvor du var. Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 NEi er S-ata Disken min som bare pluttselig det komm en Hard Klonk lydd av Også lagga Pcen kraftigt og nå får jeg den meldingen Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Tok kvelden? Sjekk kabelen... ikke gla i å bli bøyd, de der.... Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Ja den er ikke til å se i manage heller Er litt leit å mist 200 Gb da Har ahtt den i ca halvt år Er maxtor diamond max 10 200 Gb 8 MB cache Ikke vært noe me den før Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Kikka litt mer på Manage og da fant jeg den?? kan ikke helt forstå hva den HELP greia Mener Lenke til kommentar
smh Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Prøv med å skru av PC-en heilt. Koble frå alle kabler til S-ATA disken, og koble dei til igjen. Boot opp maskinen, og sjå om den kommer opp då. Dersom den kommer opp: Gå til Start -> Kjør og skriv inn "cmd". I "DOS" boksen som kommer opp skriver du: "chkdsk g: /f" Denne sjekker då disken for eventuelle feil. Elles så trur eg Maxtor har programmer til nedlasting for å sjekke for diskfeil. Det høres ut på feilmeldingen som om det kan vera ein fysisk feil på disken. Og dersom det er det bør du prøve å få ut mest mulig data av den, og få ny på garantien. Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Tokk en Boot før jeg så Svaret ditt, Dro ut alle sata Kontakte rog saqtte de inn igjen!! Botta opp Ser ikke ut som den feilen kommer lengre kan accsesse nå Disken vises i manage også !! Men hvor lenge dette varer veit jeg ikke Men ellers takk alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå