wunderbaum Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Har vært så genial at jeg har kjøpt DVD spiller og 7" LCD/TFT skjerm til bilen min, men har ikke snøring på hvor jeg skal sette det. Ideen var vel at den skulle skjermen skulle settes på passasjersiden, men der er det en airbag Noen som har en idé til hvor jeg kan montere skjermen? Helst foran eller i midten EDIT: La til en ting Endret 6. mars 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 kom med ett bilde av dashbordet i bilen din, så er det lettere å foreslå plassering Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Har ikke no kamera som funker, men det er en '96 Audi A4.. Kan se om jeg finner noen bilder på Google.. Lenke til kommentar
sastan Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 kan godt maile deg et bilde fra en a3 2002 mod, men det er for stort til å ta det her og jeg har ikke noe program på mac`en sånn at jeg får endret størrelse desverrre!! Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Det går bra, ellers takk Får låne et kamera i morra, for jeg skal ta flere bilder av andre ting Lenke til kommentar
sastan Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 tenkte på bilde av hvor jeg har plassert skjermen!! plasserte den rett over spilleren, ble drit bra det!! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Gjør det skikkelig iallfall da! En kollega av meg holder på å gjøre akkurat det samme med hans bil, kan sikkert ta noen bilder når han blir ferdig. Lykke til! Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) OOPS! To innlegg Kan en moderator slette akkurat denne posten? Den under her står det mer i enn den som var her. På forhånd takk Endret 8. mars 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 tenkte på bilde av hvor jeg har plassert skjermen!! plasserte den rett over spilleren, ble drit bra det!! HAHA!!! Ok Sorry! Trodde du mente at du kunne sende meg noen bilder av hvordan dashbordet ser ut Du kan sende det til [email protected] hvis du ønsker? Hadde hvertfall blitt veldig glad da Billy Bob: Ja takk Hadde vært fint hvis du hadde fått tak i noen bilder og sendt til samme adresse som sastan fikk Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Har en annen kamerat som ville sette skjerm i bilen sin, men ingen av oss har peiling på det her. Kjøpte spiller'n og skjermen min av en på jobben til faren min. Noen som veit? Han har satt maks pris på 2200,- Skal ikke festes i taket heller. Skal festes foran på dashbordet (i de viftene foran).. EDIT: Sendt bildene sastan? Endret 8. mars 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå