Saftis Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) https://prisguiden.no/shop_review.php?shop_id=126 Ble veldig overrasket da jeg så at dette firmaet hadde 6.0 i gjennomsnittskarakter (da jeg har hørt mye dritt om det), og klikket meg derfor inn på lesernes erfaringer. Her kommer det frem at det er langt flere enn 1 person som har registrert erfaringer, selv om det ikke står det på webshopoversikten. Hva har skjedd ? Har YaTack kranglet seg til at 90% av erfaringene ikke skal være gyldige ? Edit: Ser det er noe rart med en del andre også, Komplett har f.eks. 60 sider med erfaringer, men vises bare med 95 i oversikten. Endret 6. mars 2005 av Saftis Lenke til kommentar
pskard Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Det er sikkert fordi kun de siste 6 mnd teller på snittkarakteren. Det står også spesifisert på webshopsiden. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Det er delt inn i kategorier -> siste 6 måneder og totalt. Siste 6 måneder har Yatack bare 1 erfaring, og det med karakter 6. Snittet totalt er vel på 2.0. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Det er sikkert fordi kun de siste 6 mnd teller på snittkarakteren. Det står også spesifisert på webshopsiden. Beklager, så det ikke, forklaringen står bare på siden hvor de 10 beste vises, ikke hvis man viser hele listen. Slett gjerne denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå