Gå til innhold

aksessproblem med Web10?

abrj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen andre som har domener hos web10.nu og har problemer med å komme inn?

Prøv http://www.genialweb.com og gi meg tilbakemelding...

Kommer ikke inn hos deg nei..... :(

Jeg hadde 60 min nede tid i dag på backup serveren min i USA, men heldigvis der svarer supporten med en gang. Jeg var den første som meldte fra om feilen, og de fikset feilen i løpet av 60 min. Både web delen og SQL delen av serveren var nede, men severen var oppe ellers. Så du fikk pinget den osv....

Men her kommer Livechat til sin fulle rett, og de har livechat hele døgnet alle dager... :thumbup:

Lenke til kommentar

Kommer heller ikke inn... Forbanna surt altså... Tror de bare er så vidt innom på kontoret på Søndagene. Det startet med en SQL feil, men den forsvant plutselig igjen (de restarta sikkert bare serveren), og ca 1 time senere var plutselig webserveren nede... :no::no::no::no:

Det som er det rare er at hvis jeg pinger siden får jeg svar fra den... Kan det være en DNS feil noen plass, eller at serveren har hengt seg på noen måte?

Endret av abrj
Lenke til kommentar
Kommer heller ikke inn... Forbanna surt altså... Tror de bare er så vidt innom på kontoret på Søndagene. Det startet med en SQL feil, men den forsvant plutselig igjen (de restarta sikkert bare serveren), og ca 1 time senere var plutselig webserveren nede... :no::no::no::no:

Det som er det rare er at hvis jeg pinger siden får jeg svar fra den... Kan det være en DNS feil noen plass, eller at serveren har hengt seg på noen måte?

Høres ut som akkurat den feilen jeg hadde. Der var det HTTP, FTP og HTTPS delen av serveren som var nede.....

Så selve serveren kjører som den skal....så da får de neppe noen alarm!

Men dårlig likevel!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...