XuserX Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg bruker Online ADSL og har skrevet brukenavn og passord direkte i SpeedTouch 510 (Telenor Modemet) Jeg vil ha nytt ip hele tiden hvordan skal jeg gjøre det? jeg bruker D-link 624+ også.. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Nå er jeg ikke helt med. Du vil ha ny ip vær gaang du connecter? Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg er alltid koblet til, samme får meg bare sånn at jeg kan få nytt ip en gang pr. dag eller noe sånt.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Det er opp til Telenor når de gir deg ny ip, men ofte så får jeg det hvis jeg skrur av modemet og skrur det på igjen. Ellers kan jeg ha samme ip i ukesvis... Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 jeg vet om det, siden jeg har lan så får jeg ikke nytt ip når jeg starter maskinen på nytt. Det er derfår jeg spør om det går ann å gjøre det på andre måter eller er det noe greier jeg kangjøre i modemet.. Lenke til kommentar
KusaRS Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Skjønner ikke hvorfor du vil ha ny IP hver dag... Hvis du liksom skal "skjule sporene" eller noe sånt med å få ny IP hver dag, så tror jeg du driter litt på leggen... Storebror ser deg uansett... som det allerede har blitt sagt, så kan du jo slå av modemet, ta ut kabelen fra splitteren elns... eller så er det jo en måte for at du kan koble opp gjennom XP ved å lage en ny tilkobling der, men da må du koble opp med denne metoden HVER eneste gang du skal på nett... nei tviler på at det er noen slags auto funksjon for det du ser etter med det sucky thomson modemet... har det selv... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 kanskje dei blir banna fra servere og vil ha seg ny ip. Kvifor skal han ikkje få seg ny ip? skal du stoppe han i og få ny ip? Lenke til kommentar
KusaRS Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Cornel Skrevet 06/03/2005 : 16:43 kanskje dei blir banna fra servere og vil ha seg ny ip. Kvifor skal han ikkje få seg ny ip? skal du stoppe han i og få ny ip? HÆ?? er'u snakker om?? stoppe han? har jeg sagt det kanskje? Tenkte mer hvis han gjør ulovlige ting med PC-en, som fildeling.. da hjelper det ikke med ny IP for telenor veit når han hadde den uansett... men hvis han skal ha ny IP fordi han blir bannet i et spill, så er det ikke noe vits i å sette dette opp automatisk uansett fordi: - Han vet bare når han blir bannet, ikke modemet.. Altså er det ingen tidspunkt modemet kan forholde seg til. - Blir han bannet, så blir han f.eks i CS bannet ikke med IP-adresse men med steam-konto informasjon. Steam-id elns... Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Cornel Skrevet 06/03/2005 : 16:43 kanskje dei blir banna fra servere og vil ha seg ny ip. Kvifor skal han ikkje få seg ny ip? skal du stoppe han i og få ny ip? HÆ?? er'u snakker om?? stoppe han? har jeg sagt det kanskje? Tenkte mer hvis han gjør ulovlige ting med PC-en, som fildeling.. da hjelper det ikke med ny IP for telenor veit når han hadde den uansett... men hvis han skal ha ny IP fordi han blir bannet i et spill, så er det ikke noe vits i å sette dette opp automatisk uansett fordi: - Han vet bare når han blir bannet, ikke modemet.. Altså er det ingen tidspunkt modemet kan forholde seg til. - Blir han bannet, så blir han f.eks i CS bannet ikke med IP-adresse men med steam-konto informasjon. Steam-id elns... og plutselig spora det av.. meen, du kan jo skru av modemet etc.. anna måte veit jeg ikke om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå