Gå til innhold

Anbefalte Proffesions For de forskjellige Klasser.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får en god innføring i hvilke professions som skal til hvilken klasse her: http://www.wow-europe.com/en/info/professions/.

 

Selv synes ikke jeg det har så mye å si hvilket prfession du har, vil du tjene penger tar du kanskje skinning herbalisme. Viss du er bare kan bruke leather armor, og ikke føler for å bruke penger på å kjøpe det, da kan skinning leatherworking være en ide. Viss du bare kan bruke cloth, da er det tailoring, osv

 

Jeg er selv nightelf hunter, men har ikke skinning leatherworking, selv om dette kanskje kunne vært det lureste. Jeg er miner, engineer. Dette er en gøyal combo synes jeg, engineer trenger mining for de fleste items du kan lage, så mining er greit. Eingineer skillet gir meg også mange finurlige items, som eks: scoope, siden jeg er hunter, og altså går for ranged attacks, da er det greit med oppgraderinger på buen/gunen min. Har ikke kommet så høyt enda, men det er mange andre kule items å lage, har mekanisk ekorn og goggles. Synes engineering er gøy jeg.

 

Liten oppsumering: Det kommer helt ann på hvordan du har tenkt å spille, hvilke professions du velger. Test ut noen og se om de passer deg. Det er ikke noe problem å bytte. Jeg var skinner/herb først for å få inn penger, så skiftet jeg til mining/engineering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...