N* Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 tenkte jeg skulle dra fram generals igjen. jeg har ikke spillt det etter jeg byttet skjermkort. det forrige skjermkortet jeg hadde var geforce 5200 og da virket det. men nå, med radeon 9800 (den med 256mb minne) får jeg en feilmelding som sier at jeg enten har overopphetet maskinvare, virus eller for svak maskinvare. men ingen av delene stemmer noen som har vært borti dette før? hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
aleks_olsen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 har akkurat det samme problemet.....eller...kanskje ikke AKKURAT det samme, men jeg for opp samme feilmelding OG har 9800pro(powercolor). J.... irriterende.... Lenke til kommentar
larsemann Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Prøve supporten hos EA..... Har du lastet ned de siste oppdateringer etc? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Her er det to ting. Du må slette en fil som ligger i documents and settings\ditt brukernavn\command and conquer zero hour. Husker ikke hvilken det var, men en ini fil av et eller annet slag som sier noe om instillinger. Den genereres automatisk og vil være formet av ditt gamle skjermkort. Utover dette er det en generell bug i zh som skal være fikset i siste patch som kom for kun kort tid siden. Den gir melding om alvorlig feil, overopphetet hardware osv. Lenke til kommentar
N* Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 å slette den filen hjalp ikke. skal prøve patchen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå