Gå til innhold

Anarchy Online sprsm. - Rome, hva gjør jeg videre?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg begynte å spille Anarchy Online for noen dager siden(uten exp. packs), og nå har jeg bygd meg opp til level 7(adventurer). Jeg reiste fra "noob island" på level 7(omni), og kom da til Rome.

Da jeg ankom Rome, var det ingen som sa hvor jeg skulle gå eller hva jeg skulle gjøre videre, så jeg tenkte at jeg bare skulle se meg litt rundt. Jeg fann fram til inngangen på subwayen, men der inne blir jeg bare myrdet.

Jeg går inn i selve Rome(green). Der går jeg inn i en bygning, og treffer på en guide. Hun gir meg en quest som sier at jeg må finne en leet å drepe. Hvor f.eks. finner jeg disse dyrene? Etter jeg har forhåpentlig gjort ferdig det, skal jeg bare gå å skaffe meg mission på de terminalene selv da?

Kan høres ut som teite spørsmål, men jeg føler meg litt lost.

Mange takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok.

I suben ble jeg myrdet av "rebeller", vet ikke nøyaktig hva og hvem det var, men de var menneskelignende skapninger.

En ting til: når jeg prøver å gå ut av Rome(green), så kommer jeg meg ikke ut der jeg kom meg inn. Det er bare en orange nesten transparent vegg som skifter form. Der stopper den bare opp. Skulle da tro at jeg burde komme meg ut der jeg kom meg inn(city gates).

Lenke til kommentar
Det var npc jeg ble drept av ja. Ikke spillere som meg selv.

Det skjer ingenting om jeg går på veggen. Absolutt ingenting.

Det er som regel lagg...

Prøv på nytt, til det skjer noe...

Når det gjelder subwayen, så ikke gå langt inn... Det er en dungeon, og du vil nok kunne greie deg lenge med å drepe dyrene/monsterne/whatever i den ytre delen til å begynne med...

Se på health baren deres for hvor enkelt/vanskelig det kommer til å være å drepe dem... (grønn = lett, gul = middels, rød = vanskelig, grå = alt for lett (ingen xp)).

Evt. kan du bruke et treningsområde du finner der du skaffer deg en leilighet....

Lenke til kommentar

Hold deg i Subwayen til du går over lvl 24, Da er det litt lettere å komme seg videre ellers...

Få sammen et "team" å stikk dypere inn i suben, Oh and yeah, Skaff deg et godt team med minst to doc,s om du/dere har planer om å ta ned bossen :)

GL & HF

*Btw, nicke mitt i AO er, Locci eller Shadowkeepa*

er de jeg spiller mest med :)

Lenke til kommentar

Monstrer angriper ALLTID den som som regel tar mest skade, eller så tar den doktoren. Det er jo faktisk ganske naturlig, og du får ta å se det fra den lyse side - du er sterkest :)

Her er en liste av hva du kan finne på etter hvert.

lvl 5 - 24 Subway

lvl 25 - 60 Temple Of Three winds

lvl 60 + Foreman

I subwayen må du ikke løpe overalt i begynnelsen, hold deg til der dyr er merket med gult eller grønt, for da er de enten like høy lvl som deg, eller dårligere.

Ta å trykk shift og trykk på monsteret, da får du opp informasjon og hvor vanskelig det er å ta monsteret.

MEN HUSK! : Selv om en boss kanskje er grøn for deg og står at skal være lett og ta, tenk om igjen. Bosser er oftest beregnt på et helt lag, så det vil oftest være umulig å ta en boss alene.

For dere som skal ta Aztur The Immortal i Temple Of Three Winds, der trenger man som regel 2 doctorer, og ihvertfall 3 gode tanks \ kjempere.

Dere må bare spør om å få joine Omni orginisasjonen "Unity". De folka hjelper deg alltid om du spør ordentlig og høfflig.

Lenke til kommentar

Tusen takk for alle svar! (det burde vært en egen underkategori for anarchy online her på forumet).

Ang. det med den orange veggen, så tror jeg igrunn ikke det er lagg... jeg skal prøve mer i morgen.

Tingen er at visst jeg skal ut igjen i subben, så må jeg vel ut city gates og den veien. Det var der det stoppa litt opp pga jeg ikke kom meg ut main gates'a. Godt mulig det er lagg, for det er vel meningen at jeg skal komme meg ut igjen der?

Skal se om jeg kommer meg ut igjen, og ned i subben. Er som sagt level 7 adventurer.

Takker igjen for alle gode svar.

Jeg spør sikkert igjen om det er noe mer jeg lurer på. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...