sablabra Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Er det mange her som lett kan kjøre godt over en halv km på bakhjulet feks?? Joda, den greier jeg så lenge det ikke kommer noen brå svinger. Svinger gjør det bare morsomere da ! Men nei, jeg driver ikke med noe spesiell sykkelidrett nei . Alt er selvlært. Har veldig lyst på en trail bike da On topic: Jeg er fortsatt frisk Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hvilken sykkel har du? K2 zed 2.0 . Ganske dårlig stand nå men det skal fikses til våren . Uansett så var yndlingssykkelen min til å kjøre på bakhjulet moren min sin sykkel :!: . Rett og slett fordi den var så komfortabel (mykt sete ) . Den ødela jeg forøvrig da jeg tråkket på opp en bakke og så smalt det. Plutselig kunne jeg ikke tråkke mer. Har forresten veldig lyst på en Monty PS: fortsatt frisk Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hvilken sykkel har du? Har forresten veldig lyst på en Monty Hva er en Monty? Er ikke så god stand min sykkel heller men det fikses så snart det blir varmt(les:0+) Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Hvilken sykkel har du? Har forresten veldig lyst på en Monty Hva er en Monty? Er ikke så god stand min sykkel heller men det fikses så snart det blir varmt(les:0+) Les her du: http://www.monty.es/ Det var forresten +8c her i dag . Våren nærmer seg... EDIT: Den her jeg har lyst på: http://www.monty.es/bikes/show_bike.asp?bike_id=19 Endret 7. mars 2005 av sablabra Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Nah,vill my heller hatt en Kona selv. Det var varmt her også, snøen smeltet og greier. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Nah,vill my heller hatt en Kona selv. Det var varmt her også, snøen smeltet og greier. Men Kona selger vel ikke trail bikes?? Det er det jeg har lyst på Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Yay! Helse-tråden har blitt en sykkel-tråd. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Nah,vill my heller hatt en Kona selv. Det var varmt her også, snøen smeltet og greier. Men Kona selger vel ikke trail bikes?? Det er det jeg har lyst på Kona suger da... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Nah,vill my heller hatt en Kona selv. Det var varmt her også, snøen smeltet og greier. Men Kona selger vel ikke trail bikes?? Det er det jeg har lyst på Kona suger da... Kan misforstås. :!: Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hadde vondt i nakken da jeg stod opp i går(plagsomt å få vondt i nakken om natten, da kan du ikke gjøre noe med det(legge deg i en annen stilling)). Så da hadde jeg vondt i hodet resten av dagen. Hadde litt vondt i hodet når jeg stod opp i morges(merkelig at det ikke gikk over om natten ), men nå er det heldigvis over Status nå: Klør/svir litt på det ene øyet Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg har syklet på en monty! _________________________ Frisk her, men er litt tett i nesa. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 jeg føler meg som vanlig. alltid litt sår hald med hoste n shit og alltid litt problemer med ryggen Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 ganske frisk her, litt dett i desa og hoster litt Lenke til kommentar
paroa Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nah,vill my heller hatt en Kona selv. Det var varmt her også, snøen smeltet og greier. Men Kona selger vel ikke trail bikes?? Det er det jeg har lyst på Kona suger da... Kan misforstås. :!: Det er et sykkel merke... Det kan misforstås ja, men ikke når man diskuterer sykkler... Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hadde vondt i ryggen idag Kanskje den fikk seg en trøkk når jeg sto på brett igår? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det er et sykkel merke... Det kan misforstås ja, men ikke når man diskuterer sykkler... ...men det gjør vi ikke i denne tråden gjør vi vel? Ontopic, slik vi liker det, føler jeg meg ikke helt frisk i dag. Lite tiltakslyst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå