Gå til innhold

Den store helsetråden

RAM

Anbefalte innlegg

Er det mange her som lett kan kjøre godt over en halv km på bakhjulet feks?? ;)

Joda, den greier jeg så lenge det ikke kommer noen brå svinger. :)

Svinger gjør det bare morsomere da :thumbup: ! Men nei, jeg driver ikke med noe spesiell sykkelidrett nei :( . Alt er selvlært. Har veldig lyst på en trail bike da :roll:

On topic: Jeg er fortsatt frisk :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken sykkel har du?

K2 zed 2.0 . Ganske dårlig stand nå men det skal fikses til våren :thumbup: . Uansett så var yndlingssykkelen min til å kjøre på bakhjulet moren min sin sykkel :!: . Rett og slett fordi den var så komfortabel (mykt sete :blush: ) . Den ødela jeg forøvrig da jeg tråkket på opp en bakke og så smalt det. Plutselig kunne jeg ikke tråkke mer. Har forresten veldig lyst på en Monty :thumbup:

PS: fortsatt frisk

Lenke til kommentar

Hadde vondt i nakken da jeg stod opp i går(plagsomt å få vondt i nakken om natten, da kan du ikke gjøre noe med det(legge deg i en annen stilling)). Så da hadde jeg vondt i hodet resten av dagen. Hadde litt vondt i hodet når jeg stod opp i morges(merkelig at det ikke gikk over om natten :( ), men nå er det heldigvis over :)

Status nå: Klør/svir litt på det ene øyet :hrm:

Lenke til kommentar
Nah,vill my heller hatt en Kona selv. Det var varmt her også, snøen smeltet og greier.

Men Kona selger vel ikke trail bikes?? Det er det jeg har lyst på :p

Kona suger da...

Kan misforstås. :!: :green:

Det er et sykkel merke... Det kan misforstås ja, men ikke når man diskuterer sykkler...

Lenke til kommentar
Det er et sykkel merke... Det kan misforstås ja, men ikke når man diskuterer sykkler...

...men det gjør vi ikke i denne tråden gjør vi vel? :nei:

Ontopic, slik vi liker det, føler jeg meg ikke helt frisk i dag. Lite tiltakslyst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...