Gå til innhold

Den store helsetråden

RAM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Frisk og oppegående (som vanlig :p )... blir ikke syk jeg :!: . Sinnsykt mange år siden sist :cool: . Vet ikke hva hemmeligheten er men

Hemmeligheten er at du sitter bare på pcen og kan ikke bli syk for du er aldri ute.

Nei. Bare fordi du gjør det, så betyr det ikke at alle på forumet gjør det :hrm: ... Halve klassen sitter og hoster ut konstant også. Bare innse det, jeg har et super immunforsvar :!: . (jeg har vært mye inne denne vinteren, på grunn av veldig dårlig vær ute :mad: . Nesten ikke en drit snø jo...)

EDIT: Jeg så på interessene dine og der står det: PC og spill :!:

Tviler på om det er mange her på datadelen av forumet som kan sykle som meg :roll:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Tviler på om det er mange her på datadelen av forumet som kan sykle som meg :roll:

Det var ment som en litt spøk da. ;)

Men faktisk så sykler jeg til skolen hver dag og alle andre plasser jeg skal.

Har aldri tatt bussen eller blitt kjørt med bil siden jeg kom på ungdomsskolen. Jeg går i 9. klasse...

Lenke til kommentar
og har alltid vondt i ryggen når jeg kommer hjem fra skolen :thumbdown:

Det kan kanskje ha med at du har en tung sekk?

Jeg har alltid tung sekk nesten, vi får så mye lekser.

bfisk: På stolen sitter jeg vanlig, men jeg sitter alltid og vipper med stolen mot veggen. For jeg sitter helt bakerst i klasserommet.

Endret av Overdox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg føler meg litt monosyklisk og er redd for HIV. Så sliter jeg med å holde skjeen stødig når jeg spiser suppe, så jeg har nok Parkinsons. Videre har jeg vondt i venstre side på magen, der magesekken er, så jeg frykter en svulst av noe slag der. Så ser jeg at noen blodkar i hudet min har sprengt, så jeg håper ikke jeg har noe blod/hudsykdom.

Lenke til kommentar

Har aldri tatt bussen eller blitt kjørt med bil siden jeg kom på ungdomsskolen. Jeg går i 9. klasse...

Det gjør jo jeg og selvfølgelig. Men da bruker du vel mest som transportmiddel. Er det mange her som lett kan kjøre godt over en halv km på bakhjulet feks?? ;)

Lenke til kommentar

Det gjør jo jeg og selvfølgelig. Men da bruker du vel mest som transportmiddel. Er det mange her som lett kan kjøre godt over en halv km på bakhjulet feks?? ;)

Jeg veit ærligtat ikke, men sist jeg skulle hoppe så kjørte jeg på bakhjule noen meter... uten forhjul... det datt av... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...