bfisk Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg blir for tett i nesa, og har alltid vondt i ryggen når jeg kommer hjem fra skolen Hvordan sitter du når du sitter på skolen? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Frisk og oppegående (som vanlig )... blir ikke syk jeg :!: . Sinnsykt mange år siden sist . Vet ikke hva hemmeligheten er men Hemmeligheten er at du sitter bare på pcen og kan ikke bli syk for du er aldri ute. Nei. Bare fordi du gjør det, så betyr det ikke at alle på forumet gjør det ... Halve klassen sitter og hoster ut konstant også. Bare innse det, jeg har et super immunforsvar :!: . (jeg har vært mye inne denne vinteren, på grunn av veldig dårlig vær ute . Nesten ikke en drit snø jo...) EDIT: Jeg så på interessene dine og der står det: PC og spill :!: Tviler på om det er mange her på datadelen av forumet som kan sykle som meg Endret 6. mars 2005 av sablabra Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Tviler på om det er mange her på datadelen av forumet som kan sykle som meg Det var ment som en litt spøk da. Men faktisk så sykler jeg til skolen hver dag og alle andre plasser jeg skal. Har aldri tatt bussen eller blitt kjørt med bil siden jeg kom på ungdomsskolen. Jeg går i 9. klasse... Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Masse gørr i halsen, har masse snue, er kvalmen og har i tillegg vondt i ørene. Har hatt dette i snart 5 dager, og begynner å bli veldig irritert. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) og har alltid vondt i ryggen når jeg kommer hjem fra skolen Det kan kanskje ha med at du har en tung sekk? Jeg har alltid tung sekk nesten, vi får så mye lekser. bfisk: På stolen sitter jeg vanlig, men jeg sitter alltid og vipper med stolen mot veggen. For jeg sitter helt bakerst i klasserommet. Endret 6. mars 2005 av Overdox Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 har litt vondt i halsen til tider.. tok mandlene for en uke siden.. går på sterke smertestillende (paralgin major), så det går i grunnen bra.. er vondt om morgenen though.. ellers har jeg det bra Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 I dag har jeg vært skjelven. Tror kroppen skal være glad når all brusen er drukket opp, 72 bokser på 2 1/2 uke. Har holdt meg litt i skinnet da. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Tviler på om det er mange her på datadelen av forumet som kan sykle som meg Jeg kan, jeg vil!!! hva sier du til en dags tur på.. tja..15mil? kanskje mer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg føler meg litt monosyklisk og er redd for HIV. Så sliter jeg med å holde skjeen stødig når jeg spiser suppe, så jeg har nok Parkinsons. Videre har jeg vondt i venstre side på magen, der magesekken er, så jeg frykter en svulst av noe slag der. Så ser jeg at noen blodkar i hudet min har sprengt, så jeg håper ikke jeg har noe blod/hudsykdom. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hvordan kurerer jeg forkjølelsen min raskest mulig, uten å gå til lege og få resepter på hauger av sterke hotesafter som smaker bensin. Flytt inn til mammaen min noen dager. jeg lover deg, du blir kurrert for det meste da Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Tviler på om det er mange her på datadelen av forumet som kan sykle som meg Det var ment som en litt spøk da. Men faktisk så sykler jeg til skolen hver dag og alle andre plasser jeg skal. Har aldri tatt bussen eller blitt kjørt med bil siden jeg kom på ungdomsskolen. Jeg går i 9. klasse... Det gjør jo jeg og selvfølgelig. Men da bruker du vel mest som transportmiddel. Er det mange her som lett kan kjøre godt over en halv km på bakhjulet feks?? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Er sykling en idrett du holder på med? Fortell. Jeg har forresten vondt i øyet. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 går med en konstant hodepine!men har jammen ikke tid til å bli syk nå...*late som den ikke er der* Lenke til kommentar
paroa Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Tviler på om det er mange her på datadelen av forumet som kan sykle som meg Det var ment som en litt spøk da. Men faktisk så sykler jeg til skolen hver dag og alle andre plasser jeg skal. Har aldri tatt bussen eller blitt kjørt med bil siden jeg kom på ungdomsskolen. Jeg går i 9. klasse... Det gjør jo jeg og selvfølgelig. Men da bruker du vel mest som transportmiddel. Er det mange her som lett kan kjøre godt over en halv km på bakhjulet feks?? Jeg veit ærligtat ikke, men sist jeg skulle hoppe så kjørte jeg på bakhjule noen meter... uten forhjul... det datt av... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg er kvalm og forkjølet. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg føler meg ganske frisk og rask nå faktisk, er aldri syk nå som jeg ikke går på skole lenger Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Skal vi heller kalle dette den store hypokondertråden? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Skal vi heller kalle dette den store hypokondertråden? Jeg har vont i stortåa(skrives det sånn?) Har klipt neglen litt ALTFOR feil så den driver å kutter opp kjøttet og greier, ikke noe serlig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 status: trøtt grunn: lite søvn status jobb: første dag etter ferie zzzzZZZZzZZzzzZZzzzzZZzz Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Er det mange her som lett kan kjøre godt over en halv km på bakhjulet feks?? Joda, den greier jeg så lenge det ikke kommer noen brå svinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå