RAM Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Det er velskjent at folk har litt ubehag av og til, selv om de ikke er sykmeldt fra skole/jobb, så derfor startet jeg denne tråden. Dette er en tråd hvor man skriver hvordan man helsemessig har følt seg de siste dagene. Personlig har jeg følt meg litt kvalm av og til de siste dagene, og jeg håper det går over. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg har masse gult gørr i halsen Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg har masse gult gørr i halsen Deilig. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har fått influensa Tøft! Da er det ikke bare meg som har kjeda meg ihelga.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 litt gørr i nesa ja. men ikke noe serligt Lenke til kommentar
notalive Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har vondt i en tå... Klipt negln litt ekkelt så er betent... må vel amputere hodet snart Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hvordan kurerer jeg forkjølelsen min raskest mulig, uten å gå til lege og få resepter på hauger av sterke hotesafter som smaker bensin. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hvordan kurerer jeg forkjølelsen min raskest mulig, uten å gå til lege og få resepter på hauger av sterke hotesafter som smaker bensin. vente til det går over? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Hvordan kurerer jeg forkjølelsen min raskest mulig, uten å gå til lege og få resepter på hauger av sterke hotesafter som smaker bensin. vente til det går over? Har ikke tid, fikk bare dratt på trening én gang i forrige uke + to slitsomme gymtimer. Vil dra på trening i morgen. Hjelper det å legge seg i 11-tiden istedet for 1-tiden (9 timer søvn istede for 7)? Endret 6. mars 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
notalive Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Tror ikke det hjelper å legge seg tidligere annet enn at tiden muligens går litt fortere når man sover enn når man er våken Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Frisk og oppegående (som vanlig )... blir ikke syk jeg :!: . Sinnsykt mange år siden sist . Vet ikke hva hemmeligheten er men Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Tror ikke det hjelper å legge seg tidligere annet enn at tiden muligens går litt fortere når man sover enn når man er våken Hvis det er noe som hjelper når man er syk, så er det masse søvn. Slik er den saken Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Frisk og oppegående (som vanlig )... blir ikke syk jeg :!: . Sinnsykt mange år siden sist . Vet ikke hva hemmeligheten er men Hemmeligheten er at du sitter bare på pcen og kan ikke bli syk for du er aldri ute. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg blir for tett i nesa, og har alltid vondt i ryggen når jeg kommer hjem fra skolen Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 og har alltid vondt i ryggen når jeg kommer hjem fra skolen Det kan kanskje ha med at du har en tung sekk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå