Skaptrollet Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Jeg er lei det stygge ustabile msi hovedkortet (neo2) så jeg skal ha et nytt et, lurer litt på fatal1ty kortet til abit... noen erfaringer? krav er at det skal være _stabilt_ ikke bråke noe spesielt under normal bruk (er ikke så farlig når den blir stresset...) og ikke koste mer enn 1800kr med mindre kortet er helt villt, i tillegg skal den ha minst 1x gbit innebygd.. edit: det skal også yte _veldig_ bra Endret 6. mars 2005 av WaBBiT Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hmmm mitt MSI K8N NEO2 Platinum er da stabilt... Hva med dette DFI kortet? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hatt dataproblemer selv, og som regel var det pga. min manglende kunnskap. Men noen ganger er hardwaren fucka, og man sender det tilbake i retur. Man lærer jo av sine feil Sjekk ut det DFI kortet du. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 DFI LanParty nF4 Ultra-D er nok det beste du kan få tak i ja. http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2337 Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 takk for svar, jeg bestilte et sånt kort jeg =) det så veldig najs ut Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 noen netshoper som har det inne? Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 bestilte fra netshop jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå