Innos Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Tenkte å gjøre sånn standard mod, lage pass til mer vifter, vindu, lakke, og vannkjøling, vannkjøling er i boks(bigwater kjøpt på juletilbud). Har lite å gjøre på i dag tenkte å begynne så smått. Noen som vet om en bra måte å pusse vekk malingen som allerede er der? Brukte vanlig slipepapir en gang, det gikk til helvette, men kan jo være jeg brukte feil type. Eller kansje jeg bare skal pusse vekk malingen og polere elns, og få en sånn chrome look, noe ala denne. Men vet ikke hva jeg skal gjøre med fronten da, den er jo i plast, gjøre noe som dette kansje, der gjorde de det bare med en cd-rom da, noen som vet om det blir veldig mye stress å gjøre med en hele fronten? Har noen bilder av kassa mi som dere kan se under, kom med alt dere har av tips til modding av denne kassa! Kabinettet: Innvendig: Lenke til kommentar
sigen Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Tror ikke det med CD-ROM`en skulle være så_veldig_vanskelig å gjøre med hele fronten. Vindu hadde vært phett det ja, kanskje "sotet" plexi? Endret 6. mars 2005 av sigen Lenke til kommentar
xcase Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 sånn umiddelbart mener jeg at du børr sette i plexi.. personlig mener jeg dette er et krav.. ellers så hadde en fargeendring på spess fronten kanskje vært en idé? kommer med flere tips etterhvert.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Kom på noe mer: plexiglass er så standard, se om du finner på noe uvanlig med det, f.eks. kun navnet ditt i plexi (kuttet ut i døren, med plexi bak) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Bort me fronten! Bygg helt ny front.. Nye fargevalg.. Bruk sigen sin idè å lag et personlig preg på kassa..! Lenke til kommentar
xcase Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 graver en figur i plexien.. eventuelt soting.. se på "Vågebu" sin tuxgravering f.eks. kan eventuelt benytte UV Lenke til kommentar
Innos Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Har tatt mer bilder, tror jeg skal ta denne skikelig ut hvis jeg ikke får tatt noe fra søppelplassen. Og slipper å betale store smmer for å lage selv. Tenkte å ha neonwire mellom plexien og monteringslist for at plexien skal lyse opp i kantene. Og skal ha farga etch i. Navnet mitt med med plexi bak, oppe der med psu, cd-rom osv, ser det på bilde nr 7. Hull til vifte i top, og hull til vifte fremme. Plexi skal ikke være stanard, få til noe fint mønster, som ikke er så avansert at det blir stygt. Og selfølgelig kadoter, uten å gjøre det for glorete, pusse ned all maling og polere for å få chrome finish, fronten skal jeg bruke chrome film. Og sorte kabelsamlere. Tror det var alt. Bilde av et eldre prosjekt: Fronten: Vindu: ' Fronten: Fatter ikke hvorfor chieftec bruker denne fargen på alle vifteholderne, en hvit hadde vært bedre, eller svart, sikkert billigere og: Platene: Siden: Uten plastikkfront: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå