fvers Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 hei, jeg har leget meg en egen dc hub. Da jeg syntes norgeshubb osv er for overfyllt. Men problemet er at jeg er den eneste som bruker hubben, da den ikke er noe kjent Har prøvd å registrere meg på div hubblister uten hell. hehe Trenger tips. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hmm.. Den kan være litt vrien. Eneste froslaget jeg har er å reklamere for venner og spørre om de vill bruke den, og få de til å spørre andre igjenn osv. Lenke til kommentar
fvers Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Hmm.. Den kan være litt vrien. Eneste froslaget jeg har er å reklamere for venner og spørre om de vill bruke den, og få de til å spørre andre igjenn osv. hehehe, de fleste kameratene mine har isdn. Så dem er det ikke så mye hjelp i. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 ka den heter, jeg kan bruke den Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Du må ha tolmodighet. Edit: er du lur, så legger du IKKE ut adressen. Endret 6. mars 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 er du lur, så legger du IKKE ut adressen. koffer ikke? Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 den beste måten er nok den som ble nevnt over, venner --> venner av de igjen, på den måten har du jo også litt kontroll over hvem som er der. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 er du lur, så legger du IKKE ut adressen. koffer ikke? For plutselig leser en eller annen advokatr fyr det, sammler bevis og fyrer deg ned for masse penger.. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Gunners,06/03/2005 : 15:30] er du lur, så legger du IKKE ut adressen. koffer ikke? For plutselig leser en eller annen advokatr fyr det, sammler bevis og fyrer deg ned for masse penger.. Sansynelig Det er vell ikke lov å reklamere her heller Ontopic: Hadde kanskje (vis du har hjemmeside) lakt ut navne på sia min hadde jeg vorre deg da Venner er jo en god ide, ISDN funker fint til snakk da Endret 6. mars 2005 av mini-map Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Har selv vært med å bygge opp et norsk nettverk som nå er blitt ganske stort, og i begynnelsen var det nesten ingen folk i hubbene. Men etter lang tid og strategiske valg er vi der vi er idag Lenke til kommentar
fvers Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Har ikke tenkt å legge ut adressa på hw, da det er litt risk Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Tok meg tid til å lage en egen hub selv Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Så du vil dele ut din piratkopierte programvare, men vil ikkje ut med addressa? Sleipt... Kom igjen, ta ein sjangse... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Han kjører hub, fildeling er det ikke snakk om. Lenke til kommentar
fvers Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Han kjører hub, fildeling er det ikke snakk om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå